Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Det är precis det AD vill att ha tjejernas orubbliga lojalitet och en roll han kör för han vet att han har utseendet och han utnyttjar det till max. Vad gör han mer, vinner tävlingar som jag också tycker har varit otroligt ojämna med tanke på att AD är elitfotbollsspelare. Men han bjuder absolut ingenting av sig själv. Nada!
Dompa sa om Simon att han bjuder verkligen på sig själv trots att det kan vara värsta skämmiga grejerna just för att Simon är så obrydd och tar inte sig själv på största allvar. Tror man måste ha egenskapen självironi för att kunna vara i den här typen av program.
Jag tänkte också på när Dompa sa det till Dennis.. Undrar om det var en gömd pik till Adrian?

Han sade ju till Simon att "du kan ha på dig baddräkt, kjol, smink, du skiter i för du är skön och bjuder på dig själv" efter att Adrian nu inte använder vare sig huckle eller kjol den torra tönten.
Hoppas verkligen att Dompa och Simon hänger mer för jag pallar inte att Adrian ska rida på Dompas personlighet.
Jag undrar om de andra deltagarna verkligen tycker att AD är bra, eller om de innerst inne tycker han är lika tråkig och ointressant som vi? Jag kommer ihåg 2011 när Gurkan, Rodney och Chrille satt i bikten i roastade de som var trista i huset och inte borde vara där. Patrik och Madde bl.a. Då vågade de säga vad de tyckte om de andra deltagarna.