2021-04-02, 20:48
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hitta någon som kollar på dig som Adrian kollar på Dennis

Slå sönder någon som kollar på dig som VV kollar på Tjackie.

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Såg ni när adrian sköt iväg ett gummiband, han är helvild ikväll..
Tänkte skriva att det är väl det mest galna han gjort under sin tid i huset. Han bidrar verkligen inte till någonting på fester (eller i huset alls faktiskt). Hur kan man vara så tråkigt och helt sakna personlighet.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det är precis det AD vill att ha tjejernas orubbliga lojalitet och en roll han kör för han vet att han har utseendet och han utnyttjar det till max. Vad gör han mer, vinner tävlingar som jag också tycker har varit otroligt ojämna med tanke på att AD är elitfotbollsspelare. Men han bjuder absolut ingenting av sig själv. Nada!

Dompa sa om Simon att han bjuder verkligen på sig själv trots att det kan vara värsta skämmiga grejerna just för att Simon är så obrydd och tar inte sig själv på största allvar. Tror man måste ha egenskapen självironi för att kunna vara i den här typen av program.

Jag tänkte också på när Dompa sa det till Dennis.. Undrar om det var en gömd pik till Adrian? Han sade ju till Simon att "du kan ha på dig baddräkt, kjol, smink, du skiter i för du är skön och bjuder på dig själv" efter att Adrian nu inte använder vare sig huckle eller kjol den torra tönten.
Hoppas verkligen att Dompa och Simon hänger mer för jag pallar inte att Adrian ska rida på Dompas personlighet.
Jag undrar om de andra deltagarna verkligen tycker att AD är bra, eller om de innerst inne tycker han är lika tråkig och ointressant som vi? Jag kommer ihåg 2011 när Gurkan, Rodney och Chrille satt i bikten i roastade de som var trista i huset och inte borde vara där. Patrik och Madde bl.a. Då vågade de säga vad de tyckte om de andra deltagarna.
Senast redigerad av Ridne 2021-04-02 kl. 20:53.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Aldrig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tro mig, det kommer defintivt att bli så, Bianca har en armé som följer henne och säger hon hoppa är enda frågan de ställer: "hur högt?" de har verkligen ingen egen förmåga att tänka och tycka.. Sedan har ju Nardos sin egna lilla armé och när de går ihop så spelar det ju ingen roll hur vi andra röstar, hon har en garanterad plats i finalen....
2021-04-02, 20:49
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Allt han behöver göra är att ditcha Nardos och bli ihop med Madde eller komma ur garderoben för att jag ska kunna root for him again.
Haha.
Jag håller med dig. Varje fest vill man att han släpper lite. Frågan är om det kommer att hända någonsin i BB.
2021-04-02, 20:49
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tänkte skriva att det är väl det mest galna han gjort under sin tid i huset. Han bidrar verkligen inte till någonting på fester (eller i huset alls faktiskt). Hur kan man vara så tråkigt och helt sakna personlighet.
Skjuta gummi, putta burk, leka blatte och svansa efter Nardos = Adrians tid i huset
2021-04-02, 20:50
Medlem
Vilka hänger löst just nu ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Därför måste vi stötta Tanja så att inte Nardos får miljonen då alla fucking influencers/produktionen vill se negerprinsessan vinna.
Tanja för alla,
Negern ska falla
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Allt han behöver göra är att ditcha Nardos och bli ihop med Madde eller komma ur garderoben för att jag ska kunna root for him again.
varför vill du inte se honom med nardos?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Slå sönder någon som kollar på dig som VV kollar på Tjackie.

Hahaha grov du är Contris

blir det action i kväll, tro?
antingen mellan Adrian och Dennis eller VV och herpes
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Ja fy fan , jäkla fjortis och svans är vad Madde är, skämmas att man håller på så när man är 33 år

Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Nej usch vuxen fjortisen måste ut

Du spammar så mycket om Madde att man nästan kan tro att du är i samma ålder, och skitful. är du lite avundsjuk på vackra Madde kanske? Hmmm
2021-04-02, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Därför måste vi stötta Tanja så att inte Nardos får miljonen då alla fucking influencers/produktionen vill se negerprinsessan vinna.

Jag kommer rösta på Tanja i en final om det inte blir så att hon drastiskt ändrar sitt sätt/beteende och blir en annan person (vilket jag har svårt att tro, det känns som att hon är den hon är)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in