2021-04-02, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Tyvärr men jag har hellre ut Madde än Judith även om jag inte gillar Judith alls. Men jag har svårt för en som bara sitter i en säng hela dagarna och pratar om en kille.

Hellre med rovdjur-beteendet som ändå retar upp och väcker känslor i mig än snarktv. Madde borde ha åkt ut i måndags men nu blev det så här istället. Att hon åker ut mot Judith..

Samma här 👍
2021-04-02, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Det är inte kommersiell musik, gratislåtar, samma låtar som dom spelade förra året 🤠🤠

Men inte ens dessa har de spelat innan

BTW: Pedram och Adrian riktigt pilska på varandra just nu.

Kommer bli ligg inatt.

Håll utkik alla.
2021-04-02, 20:36
Medlem
lillaflippens avatar
Nu började Judiths hångel...
2021-04-02, 20:37
Medlem
Ridnes avatar
Vad sa Juddan efter pussen med Simon?
Lät som hon sa: "The camera is in my face so we cant make out" Ska produktionen rädda hennes ärsle på Måndag kanske?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Har funderat lite på Emilie och ser korta inlägg med både hat och kärlek. Hon är inte min favorit just nu men hon tilhör inte heller bottenskrapet. Om man har i minnet de bitar hon delat med sig av om sig själv, när man försöker förstå den strategi hon väljer i olika situationer, så kan ju ingen vara förvånad över att både självkänslan och självförtroende är lågt.* (överviktig och utsatt under uppväxten, barn i en familj där kramar och kärleksförklaringar är sällsynta och en 7-årig relation med begränsande krav, svek och otrohet)*
Att hon verkar bära på ett visst mått av hämndbegär, om än ibland, missriktat är väl inte heller en överraskning. Att hon är rädd för att göra bort sig inför andra och förskönar en och annan sanning, handlar kanske mer om en strategi för att unvika att bli utpekad, utskrattat och dömd än att hon är falsk (som några här har utryckt).Hon har umgåtts mycket med "grabbarna", har en grabbig ton och är mer rättfram än flickor/kvinnor i allmänhet. Hon är i bland sarkastisk, använder ofta ironi mot andra men oftast om sig själv.

Jag älskar ironi och överraskningar. Hon är vansinnigt rolig ibland. Det är hur saker kommer ut ur hennes mun, kvickt, mitt i prick med ironi. Snabb i käften och skärpt.*
Jag tror att hon som många andra söker bekräftelse. Hon lever ut sina besvikelser,* ibland impulstyrt och ogenomtänkt och ibland hamnar någon stackare i skottlinjen. Ett ex är väl när hon ledsen och besviken förstår att det är kört med AD och kanske för att slippa "skämmas" för att hon fått nobben (igen), gör hon en offentlig helomvändning och säger till alla som vill höra att Alex är hennes drömkille, hånglar upp honom och... mission completed.
Hur många har inte någon gång försökt dölja sin egen skam?* det är ju inte direkt en dödssynd. Visst är det kanske taskigt mot Alex men han har ju själv haft nära samröre med Jackie utan att beskriva sina intentioner, vilka dom nu än var.

Mina favoriter är Simon och Julia . Jag föredrar Emilies krassa och ironiska framtoning och humor långt före skrikarna och gruppen medlemmar som framställer sig som mediala spåkärringar. Detta störande hokus pokus som fortgår nästan utan att någon ifrågasätter. Därför var det sååå befriande när Simon häromdan drev med pseudovetenskapen astrologi.*
Så fick jag det sagt och drar mig tillbaka i Lotusställning och inväntar frälsning.

Bra! Mycket intressant!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag förstår verkligen inte hypen för honom därinne. Alla ser honom som Gud eller något och alla tjejer ligger vid hans fötter. Speciellt de som kommer in senare som Vicky som vet hur tråkig han framstår på utsidan springer efter honom. Jag. Fattar. Inte. Skulle nästan hellre ta Alex. Nej där ljög jag men inte långt ifrån

Det är precis det AD vill att ha tjejernas orubbliga lojalitet och en roll han kör för han vet att han har utseendet och han utnyttjar det till max. Vad gör han mer, vinner tävlingar som jag också tycker har varit otroligt ojämna med tanke på att AD är elitfotbollsspelare. Men han bjuder absolut ingenting av sig själv. Nada!

Dompa sa om Simon att han bjuder verkligen på sig själv trots att det kan vara värsta skämmiga grejerna just för att Simon är så obrydd och tar inte sig själv på största allvar. Tror man måste ha egenskapen självironi för att kunna vara i den här typen av program.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag tycker dock att Dennis skall köra på Tanja. Emelie kommer ju köra slut hans skalle med sin bitterhet.
Säg inte det. Tanja är ju en riktig myspropp men Dennis älskar ju sina grabbar och sa igår att han har en polare som är lika bitter som Emelie men att han inte har något emot det.
2021-04-02, 20:39
Medlem
Om inte vi får ut jutidh på Måndah finns det ingen chans senare. Hon kmr aldrig åka på nomineringarna
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
AD går alltid och ställer sig bredvid Nardos och ska hålla på teasa henne så jävla tröttsamt i längden.

Grejen är att vi är egentligen så frustrerade och lite besatta av honom i smyg att vi gärna vill se honom göra helt andra val
Och när han inte gör det så blir vi förbannade.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Samma här 👍

Och här
2021-04-02, 20:40
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Läste på insta att en del kommer inte rösta kvar Judith för hennes rasistiska påhopp på Nardos.
Batikhäxan Judith är rasist 👮🏽‍♀️😂👮🏽‍♀️😂

Haha hoppas verkligen att alla Nardos fans röstar på Madde så vi blir av med Rovjudith en gång för alla då.
2021-04-02, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hon har blivit värre än judith med sitt taffsande och stalkande av adrian

Ja fy fan , jäkla fjortis och svans är vad Madde är, skämmas att man håller på så när man är 33 år

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in