2021-04-02, 20:17
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Precis. Att vara självsäker är att kunna se tokig ut och bjuda på sig själv och samtidigt vara trygg i det.

Då åker han hem till mamsen igen <3
Vi kommer aldrig bli av med honom heller såvida han inte sitter mot Nardos och Emelie eller Nardos och Simon för hennes fans kommer rösta kvar honom eftersom han är Nardos bitch i koppel samt personliga ryggkliare.

Yep. Det är där jag inte fattar hans popularitet. Varenda idiot där inne tycker han är vacker. Vad fan ser dom som jag inte ser. Vacker för mig är mer än bara yta. Han kommer dock förbli Nardos bitch helt enkelt och plåga oss med sina mössor som Steph plågar mig med fimprutan och sitt snack.
Medlem
Ridnes avatar
Dennis manspreadande med kjolen Fan vad skön han är!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Emelie gillar it dennis, hon vill ba skaffa ett kärlekpar så tittarna räddar henne 🙂

Exakt! O där kickade hennes plan igång.
2021-04-02, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kan Emelie sluta tjata om att hon har "bitter humor" eller

HON HAR INTE BITTER _HUMOR_
HON _ÄR_ BARA BITTER

sjukt att hon jämfört sin humor med SAMI också
inte ens lite lika

Han vann ju.
2021-04-02, 20:19
Medlem
lääääget kingen
2021-04-02, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-mecom
Ingen risk att han blir full. Han drack 1 ml i spelet vid matbordet. Vill absolut inte bjuda på sig själv. Dricker man inte alkohol då kan man ta något annat alkohol fritt och ta riktiga klunkar. Lekar och utklädnad mm fyller ett socialtsyfte.

Varför är man där om man vägrar bjuda på sig själv?

Nej jag fattar inte heller tanken med det (för även om man siktar på miljonen så räcker det ju inte i att vara snäll och duktig i tävlingar utan man måste kunna bjuda på sig själv eftersom tittarna röstar fram vinnaren) Han hade passat bättre i Robinson för där handlar det ju mer om tävlingar och att bli omtyckt av sina lagkamrater.
Men han är helt fel för BB, man behöver inte ligga och supa skallen av sig man kan definitivt bjuda på sig själv på 100 andra sätt men jag har inte sett någon tendens till att ens försöka göra det från hans sida. Jag tror säkert de där inne gillar honom för att han verkar ju genomsnäll och är väldigt omhändertagande men underhållande? Nej inte för fem öre.
2021-04-02, 20:22
Medlem
Älskar att de bästa killarna i huset Simon och Dompa ser Emelie som hon är. Säger mycket! Hon är bäst tjofräs
2021-04-02, 20:23
Medlem
DC byt rum snälla. pallar ej se madde,simon,emelie,bögen får cancer i mitt rektum

edit : tack bb.
Senast redigerad av Malmens1 2021-04-02 kl. 20:27.
Medlem
kermiths avatar
Jag tycker dock att Dennis skall köra på Tanja. Emelie kommer ju köra slut hans skalle med sin bitterhet.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Det är där jag inte fattar hans popularitet. Varenda idiot där inne tycker han är vacker. Vad fan ser dom som jag inte ser. Vacker för mig är mer än bara yta. Han kommer dock förbli Nardos bitch helt enkelt och plåga oss med sina mössor som Steph plågar mig med fimprutan och sitt snack.

Jag förstår verkligen inte hypen för honom därinne. Alla ser honom som Gud eller något och alla tjejer ligger vid hans fötter. Speciellt de som kommer in senare som Vicky som vet hur tråkig han framstår på utsidan springer efter honom. Jag. Fattar. Inte. Skulle nästan hellre ta Alex. Nej där ljög jag men inte långt ifrån
2021-04-02, 20:24
Medlem
lillaflippens avatar
Dennis låter nästan lite förälskad nu när han pratar med och om emelie
2021-04-02, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Märkligt ändå med två människor med vackert utseende (Madde o Adrian ) som har så tråkigt och osäkert inre som gör dem totalt ointressanta .
De har dessutom outfits och annat som borde kunna lyfta dem ännu högre .

Medans personligheter som Tanja och Simon överglänser dem på alla sätt

Ja mitt i prick.
Tanja och Simon är bara typ medans Madde och mammas pojk försöker vara något som de inte är. De där är skillnaden och går inte att fixa med lite spackel eller kläder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in