Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Nu RÄCKER det man ser se medelåldern bland dem som skriver är inte hög TYVÄRR man skriver som dem tjaffar i huset stund om, Ja jag kanske gått igenom en hel hög under mitt 50åriga liv med kvinnor och annat så jag kan relatera till AD jäkligt lätt varför han är som en mussla blir du sårad nog många ggr så har du svårt att lita på tjejer det är bara så!
Sedan Madde allt hon känner är äkta i huset men tydligen ser jag på sina kanter säger det är ett skådespel och annat skit hon är kär PUNKT det ser man hur reaktionerna är, Bara gå tillbaka förra säsongen när Jassa såg Martin samma skit var det på då fast dem fick sova i samma säng här är det blockeringar och inte en själl vill att dem ska få den tid dem behöver klart som FAN hon blir som hon blir Madde då!
Sedan glöm att ni ens är nära få ut hon för backas man upp av ca 15mille följare från Bianca Ingrosso och hennes egna 35tn följare så sitter hon bra safe länge till det kan jag säga er direkt, SÅ med det less på erat tjaffs om man är les och annat finns andra som är fan betydligt enklare få ut än ett berg från huset tänker man smart så kan man plocka Emelie för henne är enklare än ngn annan!
Andas!
Adrian är inte intresserad av Madde. Madde är uppenbarligen inte riktigt kry i pallet, typ besatt av Adrian =läskigt. Har annars ingenting emot henne, verkar vara en snäll tjej.
Släpp det du också snälla, du börjar kännas liks läskig som Madde med ditt evinnerliga tjatande om AD,och Madde.
Emelie ska ingenstans, hon ska vara kvar och sitta i finalen.