2021-04-02, 15:42
Medlem
Madde får massa hjälp av influencers och Judith har börjat bli populär igen. Vågar inte riskera Emelie då hon inte har samma "kändisstöd". Tycker fan att influencers ska ge fan i att påverka andra, blir så trött på det. Det var bättre förr
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Frågan är dock om flygbolagen vill ha en mobbare bland sin personal....
Med garanti för vad jag läst så var hon en bra och populär medarbetare på det bolaget, Så hur man är i huset är en sak utanför är en helt annan femma!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Okej du har en viktig poäng där. Jag kan inte komma med motargument där för folk har skrämmande kort minne ibland när det gäller dåligt beteende, så fort någon tar på sig offerkoftan och drar en "förklaring/anledning" till varför de gjorde si eller så eller ber om ursäkt så finns det ju vissa som sväljer sånt med hull och hår (även om jag inte är en av dem) men hon åker ju på söndag, det är redan klart.

Däremot tror jag inte på att cancelkulturen har någon bra effekt vill jag inflika, om man vill "tysta/stänga ner" vissa människor så tror jag det får motsatt effekt, folk ser det som att det är synd om dem och "alla har minsann rätt att få synas osvosv" så då får de mer följare än vad de skulle haft än om man bara hade struntat i dem så att de kan gräva sin egen grav på sociala medier.
Ja, det är helt sjukt. Influencers kan begå vilka misstag som helst, efter en vecka är det glömt. Och det VET de. Om inte BB riggare det så lär hon ryka, ja, om man tittar i kommentarsfält/grupper osv.

Precis, det som är min poäng ju, att cancel culture inte funkar i längden. Man FÖRSÖKER cancela men det funkar ju sällan. Och ju tidigare hon åker = desto färre följare får hon som hon kan slänga på sig offerkoftan inför.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Vi måste rädda kvar Madde och Emelie.
Nej, någon av dom ska ut och helst den patetiska Emelie!🤮
2021-04-02, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nu RÄCKER det man ser se medelåldern bland dem som skriver är inte hög TYVÄRR man skriver som dem tjaffar i huset stund om, Ja jag kanske gått igenom en hel hög under mitt 50åriga liv med kvinnor och annat så jag kan relatera till AD jäkligt lätt varför han är som en mussla blir du sårad nog många ggr så har du svårt att lita på tjejer det är bara så!

Sedan Madde allt hon känner är äkta i huset men tydligen ser jag på sina kanter säger det är ett skådespel och annat skit hon är kär PUNKT det ser man hur reaktionerna är, Bara gå tillbaka förra säsongen när Jassa såg Martin samma skit var det på då fast dem fick sova i samma säng här är det blockeringar och inte en själl vill att dem ska få den tid dem behöver klart som FAN hon blir som hon blir Madde då!

Sedan glöm att ni ens är nära få ut hon för backas man upp av ca 15mille följare från Bianca Ingrosso och hennes egna 35tn följare så sitter hon bra safe länge till det kan jag säga er direkt, SÅ med det less på erat tjaffs om man är les och annat finns andra som är fan betydligt enklare få ut än ett berg från huset tänker man smart så kan man plocka Emelie för henne är enklare än ngn annan!
Andas!

Adrian är inte intresserad av Madde. Madde är uppenbarligen inte riktigt kry i pallet, typ besatt av Adrian =läskigt. Har annars ingenting emot henne, verkar vara en snäll tjej.
Släpp det du också snälla, du börjar kännas liks läskig som Madde med ditt evinnerliga tjatande om AD,och Madde.

Emelie ska ingenstans, hon ska vara kvar och sitta i finalen.
Medlem
Nu ska Emelie ut
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nu RÄCKER det man ser se medelåldern bland dem som skriver är inte hög TYVÄRR man skriver som dem tjaffar i huset stund om, Ja jag kanske gått igenom en hel hög under mitt 50åriga liv med kvinnor och annat så jag kan relatera till AD jäkligt lätt varför han är som en mussla blir du sårad nog många ggr så har du svårt att lita på tjejer det är bara så!

Sedan Madde allt hon känner är äkta i huset men tydligen ser jag på sina kanter säger det är ett skådespel och annat skit hon är kär PUNKT det ser man hur reaktionerna är, Bara gå tillbaka förra säsongen när Jassa såg Martin samma skit var det på då fast dem fick sova i samma säng här är det blockeringar och inte en själl vill att dem ska få den tid dem behöver klart som FAN hon blir som hon blir Madde då!

Sedan glöm att ni ens är nära få ut hon för backas man upp av ca 15mille följare från Bianca Ingrosso och hennes egna 35tn följare så sitter hon bra safe länge till det kan jag säga er direkt, SÅ med det less på erat tjaffs om man är les och annat finns andra som är fan betydligt enklare få ut än ett berg från huset tänker man smart så kan man plocka Emelie för henne är enklare än ngn annan!

Finfint skrivet.
Jassa fick ju en panikattack när Martin åkte. Glöm inte heller Steph som har bölat i 7 veckor. Så jag fattar heller inte attityden mot min mmmmm Madde. Klart jag gillar henne men hon är inte ensam om att ha blivit kär och handlar dumt. Jag har gjort det massa gånger. Blir man stört förälskad så glöm allt vad normalt heter. Tyvärr. Klart man önskar att jag skulle kunna styra mina sjuka känslor.

Låt oss se nu hur många kommer svettas i helgen. Upplagt för starka känslor. Att Mergim väljer Nardos förklarar bara hur rädda alla där inne är för henne. Patetiskt.
Medlem
Riddick_bs avatar
Äckliga jävla AD. Manipulerad av hjärndöda Nardos. trodde inte man kunde vara mer korkad än nardos men AD tar fan priset. Hon har honom runt sitt finger. Finner fan inga ord... Jag brukar aldrig rösta men snälla kan vi inte samla trupperna och skicka ut juddan. Vill se Madde ghosta AD från och med nu och köra sitt egna rejs. Skicka in en ny kille till henne som inte är en kändiskåt fittunge som hånglar upp henne framför honom.

skäms fan att ha AD som fellow landsman..
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
100%. Han ÄLSKAR att hamna i skottgluggen, för det ger honom en möjlighet att utnyttja det. Absolut en charader. Att han tog bort sin story om VV lika fort som han la ut den är ett grovt bevis på det.

Han har ju för fan "All PR är bra PR" tatuerat på kroppen, bredvid "I<3hoes".
Nu tittar jag inte på hans grejer längre, men förut så var det fejkade draman och skit som blåstes upp enormt på youtube och diverse kanaler skulle dras in varenda gång (alla får ju extra tittare). Han är fan expert på sånt där

Jag undrar vad hans nuvarande fanbase skulle tycka om de bara visste hur hans kändisskap började med att runka så mycket det bara gick i tv, halsa vodkaflaskor och dra tjack på Gran Canaria
2021-04-02, 15:44
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Madde får massa hjälp av influencers och Judith har börjat bli populär igen. Vågar inte riskera Emelie då hon inte har samma "kändisstöd". Tycker fan att influencers ska ge fan i att påverka andra, blir så trött på det. Det var bättre förr
*suck* han du kommit på det nu att Madde sitter säkert eller vad??
Emelie får gärna ta med sin bitterhet utanför huset less på den åsynen det är bara jag jag jag hos hon inget annat, Sedan att hon inte fick AD utan Madde han före nej hon är inte alls BITTER.....
2021-04-02, 15:45
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Andas!

Adrian är inte intresserad av Madde. Madde är uppenbarligen inte riktigt kry i pallet, typ besatt av Adrian =läskigt. Har annars ingenting emot henne, verkar vara en snäll tjej.
Släpp det du också snälla, du börjar kännas liks läskig som Madde med ditt evinnerliga tjatande om AD,och Madde.

KOLLA och lyssna på vad dem säger men som sagt jag har gått igenom 50år av samma skit AD haft i relationer, Då är det svårt öppna upp sig först måste Madde vinna tilliten sedan måste dem ha deep talks men dem hinner inte för ingen låter dem vara i fred!
2021-04-02, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Andas!

Emelie borde ha åkt vecka ett

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in