2021-04-02, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Undrar om dom får ge bort sin immunitet till sig själva?

De som tävlar är redan immuna.
Medlem
Vilken tid hade Julia på sitt första respektive andra försök?
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Undrar om dom får ge bort sin immunitet till sig själva?
Blir ju lite svårt då de redan sitter säkert.
Medlem
__Alez__s avatar
Står Madde, Nardos och Emelie mot varandra så måste vi enas om vem som ska ut.
Medlem
xrlpyts avatar
Dennis läser t o m tävlingsinstruktioner som en riktig alfahanne.

Medlem
Visstfan fuskade julia på andra försöket? gick lite väl snabbt.
2021-04-02, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Testar gränser och kör hårt mot hårt?
De ända personerna hon (Vicky, nudelfans anm.) kör hårt mot är ju de som inte kör hårt tillbaka. Hon är endast på de personen som hon vet inte har tittarstöd eftersom hon kom in så sent och har vetskap om detta!! Hon är på Madde! som är relativt ny och vid tillfället av ankans ankomst inte va gillad på utsidan och jackie som också är den nyaste deltageren typ! Hon rövslickar Nardos och (emmelie?) som är de ända som skulle kunna ge hårt mot hårt! du har fått de om bakfoten! tittar du ens ?

Tack för din analys, jag kommer ha med den i bakhuvudet när jag fortsätter att se programmet och se var jag hamnar i min bedömning.

Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Exakt.

Helt ointressant. Hon har verkligen ingen personlighet jag gillar, jag hade krockat med henne direkt för att hon är så bitchig. Men för mig får folk gärna snacka skit och skapa drama.
Mobbning inte ok men har hon redan mobbat nån som gått under? Verkar jag missat.

Hade inte heller valt att anförtro mina djupaste tankar till Vicky. (Som jag för övrigt tycker det är intressant att Madde valde att göra med ens, men det är en annan fråga).

De får verkligen skapa konflikter! Varför kollar folk ens på det här programmet om de inte vill ha relationsdrama?! Katti frågade "Vad är det för program jag har hamnat i nu?". Jag undrar istället VAD ÄR BIG BROTHER för program?!!

Gällande din fråga om mobbning verkar det vara mobbning att ragga på en person som någon annan är intresserad av. Så jag vet inte vad för mer vedervärdiga saker Vicky gjort faktiskt, förutom att vara manipulativ och konfliktskapande. Låter som en BB-deltagare i mina öron

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
all respekt till det du skriver men vi som såg 24/7 förra säsongen vet vilken äcklig mobbare och skitsnackare vicky är hon är en riktig lowlife hon förtjänar inte ens mitt spott (för att citera seth rydell)

Ja jag respekterar er kunskap. Vill bara komma fram till min åsikt på så egen hand. Kan ju säga att Vicky startade i uppförsbacke från sekund 1 Ser iaf att hon tillför mer content än Alex. Men som sagt kommer hon väl inte bli kvarröstad, så det är väl desamma.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Står Madde, Nardos och Emelie mot varandra så måste vi enas om vem som ska ut.

Emelie ska inte ut!
Medlem
Om snurren är under 15 varv är det ogiltigt.. vilket julias kommer vara
Medlem
ollepolle90s avatar
Hahhaa älskade Dennis
Medlem
xrlpyts avatar
Dumjävel..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Du tänker som mig, röstade VV. Men hon åker.

Ja hon gör ju det, vi är alldeles för få som tänker som du och jag i denna frågan, tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in