2021-04-02, 01:03
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Alla i huset är mullvadar. Egentligen inte, men det hade varit en ordentlig "twist" (för att citera produktionen). Ut med alla, helt nytt spelfält. Många deltagare känner det redan.

PLOT TWIST: produktionen är en mullvad

En fet mullvad med skabb dessutom.
2021-04-02, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Alltså var det någon som just skådade att Madde reste sig upp i sovrummet för att gå och fylla på vatten i vattenflaskan, precis då kommer Adrian in i sovrummet. Då bytte jag till vardagsrumskameran och ser Madde SPRINGA till kranen, hon kände absolut inte om vattnet var varmt eller kallt, fyllde flaskan och KUTADE tillbaka till sovrummet så inte Adrian skulle hinna därifrån

Det var det mest sinnessjuka hittills tror jag fan
Förvånar mig icke!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Tänker på ifall vi ska låta Viccan stanna för dramat mellan hon o madde så skickar vi hne vid nästa tillfälle? Eller vad tkr ni??

Instämmer till fullo! Behåll dom som sätter igång kaos inte dom som är snälla och mesiga
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Tror inte de blir mycket mellan Madde och Victoria då Victoria kommer sänka den konflikträdda Madde. Röstar hellre ut Madde och behåller Vickan så att hon kan starta ett jäääävla liv med tjackisen

OMG VERKLIGEN INTE. VICTOIRAS NÄRVARO KOMMER TA PÅ OSS MER ÄN BIDRA MED NÅGOT. Det kommer inte bli någon konflikt vicotia som går till nivån du vill att den ska gå till. HON MÅSTE UT ASaP
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tror Madde är jävligt lugn nu. Hon fick ju höra "du är den typen av tjej jag skulle kunna falla för".
Och det gjorde nog susen till nästa snurra flaskan där han ville ha lite längre hångel är förra gången. Så nu är det nog fina fisken ett bra tag.

Annars kan mmmmm Madde höra av sig

Det hörde inte jag, bara att han sa till Madde i kväll i poolen att hon har en fin insida och utsida och att hon absolut är en sådan tjej som han kunde dejta på utsidan och se om de klickar. Men i huset får de chilla, hänga med allt och alla, osv.. jag tror båda skulle vinna om de bara kunna släppa ALLT om den här jäkla pressen med att alla (inklusive Madde) har parat ihop dem redan från start.

Bara att slida in i hennes DM, who dares wins.

Så fort Steffi ryker ska jag spamma hennes insta, det är så man träffar tjejer har jag hört!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hon kommer inte sänka Emelie dock
Och hon börjar redan tröttna. Om man bortser Eritrea som inte ens nämner ett ord till henne.
Inte Emelie, jag pratade om Madde. Madde kommer bara vara tyst när Vickan sänker henne, men Jacki och Vickan kan det bli ett jävla liv med tror jag
2021-04-02, 01:05
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu tror jag nästan att du far med osanning.

Här har du den igen:

http://www.laddy.se/visa-bild/1106/
Medlem
"Klockan är ett." Festen är slut. Dennis och Emelie i samma säng, något kan hända senare.
Medlem
Vickan har satt eller lagt sig i Adrians säng varje kväll. Sluta nuuue. Äeee du mullvaaed.
Medlem
Hahahaha Viktoria lägger sig bredvid Adrian jag dör. Kan inte Madde kolla nu tack
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Håller med dig. Men snälla människa, sluta att snåla på bokstäverna.

Okej ketchup <3 Ska tänka på det!
2021-04-02, 01:06
Medlem
HAHAHAH VICTORIA, hon la sig vid AD. Tjejen går loss

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in