Jag tycker ändå det var bra att Madde fick till ett snack med Adrian till slut, även om det var på fyllan och de inte riktigt connectade. Det är lite mycket begärt att bara för att Adrian INTE hånglade upp henne direkt så ska hon släppa allt. Jag ser det mer som ett första steg till att normalisera relationen dem emellan, så att de kan umgås på ett mer avslappnat sätt utan att tänka två eller fem eller åtta steg längre, få panik och i stället bygga murar och fly undan och gråta i ett hörn.
Jag satt och hoppades att Adrian skulle föreslå att de kunde träna tillsammans i gymmet då och då, som en slags egentid, och förhoppningsvis utan att Vickan och 900 andra cirkulerar runt Adrian och rycker honom i snoppen.

Bara föreslå
någonting icke-förpliktigande som gör att de kan umgås på ett sätt så att Madde inte känner sig utesluten och att hon vill backa. Eller åtminstone en uppmuntran till Madde att
hon gärna får komma fram och kramas när hon vill, och att hon absolut inte ska känna sig exkluderad varje gång Adrian är omgiven av andra..
okej nu blev det lite salongs-rant över det här, men de som fattar de fattar