2021-04-01, 21:12
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Kan någon bara sparka in ansiktet på victoria.

Ser ju typ ut som att någon försökt men det lyckades nog inte fullt ut.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Det är så jävla sjukt att Joel aldrig hängt löst. Han och juddan är de ända som blivit immuna varje jävla vecka.

Får se om Judith klarar sig denna vecka också. De är immuna mot att hänga löst verkar det som.
Medlem
upptagetvardets avatar
Maddes fråga till Tanja.. Omg....."ogillar du att bli kontrollerad av din kille"
2021-04-01, 21:13
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Du kan gott o väl gå in i appen o kolla själv, som oss andra som som missat liven idag ingen skriver några sammanfattningar här längre då alla är upptagna med att följa varje steg Adrian "Shit, vad sjukt" Podde tar.

Ja det är synd om henne. Tyvärr gräver hon ner sig själv ännu mer när hon fortsätter att prata om honom hela tiden. Ingen orkar med det, inte ens hon själv (förvärrar bara allt).

Men samtidigt vad fan ska man göra när man är kär, vi alla (förutom malmens1 m.fl) har gått igenom det hon gör just nu och det är inte lätt.

Den enda som kan hjälpa henne är Adrian "Shit, vad sjukt" Podde han själv, genom att vara tydlig. Men det skulle äventyra miljonen

Håller med dig i allt, även det jag har markerat.
Det är Adrian som måste vara tydlig.

Men jag anser att det är Madde som måste ställa honom mot väggen eftersom det är hon som ältar detta dag ut och dag in. Prata med honom enskilt och hon måste vara tydlig. "jag är kär i dig och tycker att du ibland ger mig signaler att du har intresse för att vara mer än vän här i huset med mig. Känner du något för mig som mer än vän? och om JA, är det något du vill att vi försöker med här i huset? Jag mår dåligt av att inte veta och behöver för min egen skull få raka och tydliga svar nu".

Han måste vara tydlig för att lösa situationen. Men för att han ska vara tydlig behöver HON, som mår dåligt över situationen, ställa honom mot väggen, enskilt och med tydliga frågor.

Byter ämne:
Nåja, händer det något annat i huset, eller är det dags att stänga av tv4 och cmore och kolla nåt annat nu?
Bannlyst
Stäng igen grötkäften Emelie.
Medlem
Undra vad Madde tänker på...😒😒
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jackie är inte mer svinig än Simpa. Men är man av kvinnligt kön är det förstås mycket värre och då är man inte "skön" länge när man drar fram könet och pissar.
DU LA DEN

säg till dooooooooooooooom, som Pedram skulle ha sagt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vet inte om du, om någon, besitter rätten att berätta att ingen bryr sig om någon annan

ingen har obvi brytt sig om dig sedan du föddes och det av uppenbara anledningar
Där har du faktiskt fel, jag och din morsa är KK. Godnatt.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen

Japp, helt rätt.
😃😃😃
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ha ha fy fan va kul, med en clownsko
2021-04-01, 21:14
Medlem
Låten som spelas nu är så fruktansvärd.
2021-04-01, 21:14
Medlem
Fyfan vad stelt, Madde har slutat engagera sig i samtalen helt å hållet och tänker bara på vart AD håller hus och bokstavligen följer hans varje steg med blicken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in