2021-04-01, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FishGbg
Dom pratar ju inte med varann utan har nån jävla springpojke mellan sig.
Snacka om barnsligt

+1
2021-04-01, 19:57
Medlem
xrlpyts avatar
Jag fattar att det mycket väl kan vara så att Adrian helt enkelt inte är intresserad, men jag känner ändå att det börjar bli dags att damma av den gamla "liten kuk"-teorin igen.. det skulle förklara varför han är så bekväm med att sova med Nardos och ligga och pilla på armen och ryggen och klia varandra i håret, han vet ju att Nardos ALDRIG skulle låta en hand glida iväg ner till paketet..
Medlem
maddo135s avatar
Jaaaa bra Joel, äntligen någon som peppar Madde att ta ett snack med Adrian
Medlem
Jag vill verkligen ha ut Madde, orkar inte med henne alls
2021-04-01, 19:58
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ok, då vet jag hur du uppfattade det. Jag fortsätter tro att han inte är tänd på henne. Han ser att hon är vacker och har fina kvaliteter men det är inte samma sak.
Exakt.
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tyvärr verkar det som att det bara blev ytterligare en nytändning på detta evinnerliga tjatande om Adrian och Maddes ickerelation. Det hade med största sannolikhet inte spelat någon roll vad han än hade sagt. Detta kommer fortgååååååååå-åååå.
Jag märker det
2021-04-01, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00

Samma här. Är så jävla trött på henne. Och för hennes eget bästa vore det bäst att åka ut så hon inte gör bort sig mer
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00

Haha låt hon vara kvar istället så det blir lite drama mellan Madde, Adrian och Viktoria
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Pedrams stora kärlek på utsidan har han yppat ett ord sedan han fulgrät i timmar över sin kärlek till henne?
Varför har Judith slutat hänga efter Tanja?
Vem kommer Mergim att flippa på ikväll?
Vem kommer Emelie flippa på ikväll?
Medlem
ovaxadbanans avatar
Madde - jag blir nästan lite halvt konflikträdd här inne
Medlem
upptagetvardets avatar
Omg I Inse Faktum Herregud Efterhängsna Kvinna Jag Skäms över Att Vi är I Samma ålder
2021-04-01, 20:00
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ok men hon duttade ju i hela ansiktet med borsten (utan nåt på) extremt länge. Självklart är puder på läpparna ett bra sätt att få läppstiftet att fastna bättre men det var inte det hon gjorde då iaf.

Som sagt, jag har mycket smink och tycker det är skitkul med smink men fattade bara inte vad hon höll på med. Nåja, inga problem för mig så länge hon får ut nåt av det

Hon verkar svettas som faen på överläppenoch hakan, har sett hur hon duttat med fingrarna hela kvällen. Hon sa även till någon att hon var jättesvettig. Kanske försöker vifta sig torr innan hon tar på nytt?
2021-04-01, 20:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Men va fan, på liven gaggas det oändlighet om Adrian och Madelene, likaså här på Flashback blir galen, det är så ointressant, barnsligt och urbota dumt. Bär ut båda två och det omedelbums så ältandet tar slut.

Jag börjar hålla med. Sätt ner foten. Prata inte med röven (Joel, Nardos etc) prata med ansiktet direkt. Ingen kommer ge några jävla tips. Gå direkt till HONOM. Sen snackar vi om annat. Nu är Groda trött och sätter ner låret för PUNKT i detta drama. Punkt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in