Det beror på hur man värderar skönhet och alla kan inte tycka likadant men det tycker jag är rimligt för varför måste man tycka som alla andra? Själv tycker jag att Nardos har en vacker hudton och ett exotiskt utseende och ett bländande leende. Sen kan hon vara skitjobbig ibland, högljudd och tjatig men hon har fan mer bollar än grabbarna i huset vad gäller att säga vad hon tycker och hon vågar stå upp för andra och sig själv. Hon är den mest underhållande i det rosa rummet och skulle hon lämna skulle det bli DÖTT!
Håller med till en viss del dock tror jag folk "tvingas" hålla tillbaks pga att inte gå Nardos på tårna. Så tror faktiskt kommer gynna huset om hon lämnar.
Han sa att han ville snacka med Adrian om Madde. Då sa Adrian "Kan vi ta det sen?" och då trodde Joel att det var något allvarligt så de gick iväg till sovrummet direkt. Adrian sa typ att han alltid tar tid på sig med kärlek och bla bla.. Inget konkret.Sen satte sig Pedram och sa att han vet om att Madde har känslor för A. och frågade sen hur A. ställer sig. Då sa Adrian att "jag är alltid öppen för kärlek. Jag skulle vilja hänga med henne men det blir sån press" Eller nåt liknande.
Men verkligen! Och han lät inte helt negativ heller. Nu när Joel verkade säga att han märkt att de två inte umgåtts så mycket det senaste, kanske Adrian pratar med henne. Joel hade en poäng i att de inte vet hur lång tid de har tillsammans i huset