2021-04-01, 18:46
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ååh, sällar mig till kattägarskaran. Kan inte tänka mig ett liv utan katt, har också rescues, dumpade i en kartong i ett trapphus. Bror och syster ❤ Har som flest haft fyra samtidigt.

On topic, blir det bråk ikväll?

Det blir säkert bråk, men just nu känns stämningen ganska bra va? Har ljudet på men kan inte kolla hela tiden så kan missuppfatta stämningen.

Ja katter är fantastiska. Dom gör ju lite som dom vill, på deras villkor vilket är kul.
2021-04-01, 18:47
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej. Det måste ju helt enkelt vara för att han ser bra ut. Annars hade nog inte tittarna haft överseende med hans trista och torra så kallade personlighet. Hade han varit ful hade han varit utröstad för längesen.

Precis!
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Nej. Det måste ju helt enkelt vara för att han ser bra ut. Annars hade nog inte tittarna haft överseende med hans trista och torra så kallade personlighet. Hade han varit ful hade han varit utröstad för längesen.
Precis så är det, med ett annat utseende och samma beteende hade han åkt ut i måndags.
Avslutad
Nardos - "eyyyyyyyyyy"
2021-04-01, 18:48
Medlem
Riddick_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Du får tycka va fan du vill, men e så jävla äcklad av alla medelålders män som luktar piss å ska komma me sina rasistiska uttryc

Alla får självklart tycka som dom vill. Uppfattade att du menade att hon var snyggast som ett faktum.

Jag är själv inte svensk (född i sverige med polska föräldrar), har inget med rasism att göra. Hade en svensk/polsk tjej betett sig som hon gör hade jag hatat henne lika mycket.
AD är polack och han stör mig också av andra anledningar.
2021-04-01, 18:48
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jepp, hon är utbildad pilot, men hon kände att hennes rätta kall var flygvärdinna, hon vill hellre "jobba med människor" än att sitta och pilla på en massa tråkiga knappar och spakar.
2021-04-01, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Nardos - "eyyyyyyyyyy"
Förstår inte vad det djungelskriket tillför? Kan man inte liksom bara dansa utan att vråla sådär? Hjälp mig förstå snällalaaaaa
2021-04-01, 18:49
Medlem
Varför säger ingen åt henne? EEEYYYHHHJJJJJ! Är det normalt för Narcos att skrika sådär? Nu börjar fitt-Viktoria och Madde skrika också. Nä, nu måste jag hälla i mig alkohol om jag ska klara det här.
2021-04-01, 18:50
Medlem
Citat:
Kan någon förklara hur hon inte vågar dansa på tv men lägga ut när hon dansar på insta? Ologiskt.

Hnes familj ksk inte följer hne på insta
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vet inte vad jag väntat på. Men nu ska jag bli full!

Blir inte huset tråkigare och tråkigare för varje sekund som går?

Jag som precis skrev att jag tyckte stämningen kändes bra ikväll. Dom är i partystämning men är inte FÖR hyper så det blir maxfest i 5 minuter och sen läggdags. Och det har inte med alkoholen att göra, mer att dom ibland "gör slut" på all fest på extremt kort tid, för att käka nattkäk kl 22 och sova.

Hoppas BB ger dom en omgång till nu i slussen och hittar på nåt kul. En freeze med kycklingar som kommer in, prankar dom (trots allt 1 april) eller nåt.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Varför säger ingen åt henne? EEEYYYHHHJJJJJ! Är det normalt för Narcos att skrika sådär? Nu börjar fitt-Viktoria och Madde skrika också. Nä, nu måste jag hälla i mig alkohol om jag ska klara det här.
Flera av de manliga deltagarna skriker också EEEYHHJ. Hon måste ut innan det eskalerar ännu mer

Medlem
Måste dc vara på Nardos skrikande HELA JÄVLA TIDEN

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in