2021-04-01, 16:09
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Håller med Emelie ska ut. Hon får vad hon själv förtjänar när man är så dålig i tävlingarna.
Hon ska ut pga att hon (och Alex) förstörde Dompas 30 års fest! Sen sjönk hon som en sten i mina ögon kvällen Alex kom in, när hon försökte göra AD svartsjuk och skröt om att hennes kk hade så stor kuk och att hon har en tight fitta vilket gjorde att hon blev öm.. Trash
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Om gorillaarsldt är nardos så jo. Judtih ska ut
Gorillarslet =Judith
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Emelie ska ut

Hahaha glöm det , hon kommer inte åka än
Medlem
Hydraulslangens avatar
Fest till Victorias ära?
Så alla ska blänga elakt på varandra, hugga som en kobra på allt dom andra säger även om det var en fin komplimang.

Slutligen ska samtliga hysteriskt grinade dra helt meningslösa 3 timmar långa historier om dom själva.

Intressant. 🤔
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Är det Victoria som Svansar efter Adrian?
Hehe. Har du verkligen missat hur hon klänger på fjanten
Medlem
Inse madde han tänder inte på dig ska det vara så svårt att fatta. Hennes ego är som en uppblåst ballong som nån behöver slå hål på. Men nu vet hon att alkohol kommer in, så då ska det tjatas om detta ämne.
2021-04-01, 16:10
Medlem
Alltså Madde tänker inte ens tanken att det kanske aldrig blir något mellan dom, hon är inställd på att det ska bli något men att det kan ta tid!

Så extremt trött på hur desperat hon är
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Min plan är att rädda Nardos först. Sen räddar resten emelie och madde på måndag. Sen röstar vi på Alex så att Juddan åker. Det är vår ända chans. Om nardos sitter på måndag räddas judith också. Nardos fans kmr även rösta på Alex för de hatar jutidh. Ändå fast ni hatar Nardos hoppas jag ni förstår detta.

Jag hatar inte Nardos men hon är ingen favorit heller. Hon ligger i mitten någonstans för mig och det är många jag vill ha ut innan henne. Det är bra att Nardos fans inte tycker om Judith faktiskt. Det inger hopp haha Om någon av de andra får ge immunitet imorgon och tittarna får ge en immunitet på Lördag så kommer definitivt Nardos få en, och den andra kommer antagligen gå till Madde eller Emelie så jag tror inte Nardos sitter på Måndag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Hon ska ut pga att hon (och Alex) förstörde Dompas 30 års fest! Sen sjönk hon som en sten i mina ögon kvällen Alex kom in, när hon försökte göra AD svartsjuk och skröt om att hennes kk hade så stor kuk och att hon har en tight fitta vilket gjorde att hon blev öm.. Trash

Amen!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Yes, Master Adrian ☻

Ja AD kommer rädda Nardos garanterat . Annars kommer det va konstigt
2021-04-01, 16:11
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Vill så gärna ha ut Madde!
Tjat om Adrian exakt hela tiden

Men det är det enda hon har att leverera. Gå och prata med AD istället, orkar fan inte höra hennes tjat.
2021-04-01, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Ni som vill ha ut Nardos vem ska ni sen störa er på? Om nu Nardos åker ut kom inte sen och snacka om att det är tråkigt i huset.
DU tror på fullaste allvar att hon bidrar något tillåt mig att garva hihi de enda hon gör är att skriva så fort hon får i sig en lättöl. Patetiskt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in