2021-04-01, 14:00
Medlem
Synd att inte Tess var kvar i huset när Dennis kom in, hade gärna sett hennes och Pedrams reaktion.

Dennis kan vara en som passar för Tess.
2021-04-01, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vi snackade om OGs. Du finns till för vi har ännu så länge accepterat det.
Att jag ens svarar dig tyder ju på min mentala breakdown.

Förlåt Grodan, ska rösta ut Nardos för din skull <3
2021-04-01, 14:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Förlåt Grodan, ska rösta ut Nardos för din skull <3
Hahaha.
Balle, det tror jag inte, och du röstar ju som du vill.
Jag är inget jävla orakel, däremot förklarar jag bara att vi var sammansvetsade förra året.
Inget illa menat mot dig utan generellt.
2021-04-01, 14:03
Medlem
lillaflippens avatar
Har dom fått brev eller tävling än? Trodde jag skulle ha missat allt när jag inte kollat på 2 timmar men det verkar inte som att dom fått nåt än?
2021-04-01, 14:03
Medlem
De svenska incel-männen här inne det inte lätt med Eritrea och vad de kallar för "gorillaarslet". Inte blev det bättre av att den hetlevrade afrikanen av motsatt kön nyligen sa att Flashback är för pussies. Då jävlar hände det. Markus 29 från Karlstad skakar, blir kränkt, trycker lite extra på tangenterna och hatet frodas ända ner till tåbiran som stinker i de sexdagars gamla Intersport-sockorna. Kuken blir mindre och mindre. Jävlar vad känsligt det blev helt plötsligt. Nej, hon har helt enkelt fel etnicitet, låter lite för mycket och är alldeles för utåtriktad. Nu ska det skrivas några rader om hur mycket hon ska ut. Heja Markus!
2021-04-01, 14:06
Medlem
Så Nardos pratar om bröstförminskning. Hon borde inte förminska sina bröst, hon borde vara FUCKING proud över dem.

Trodde dispyten med Tess skulle ha lärt henne något, men icke. 🙄
2021-04-01, 14:06
Medlem
Slår på liven och töntarna snackar skit och ligger ner som vanligt. Kan de inte skriva när tävlingen börjar?
2021-04-01, 14:08
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fickpingis90
De svenska incel-männen här inne det inte lätt med Eritrea och vad de kallar för "gorillaarslet". Inte blev det bättre av att den hetlevrade afrikanen av motsatt kön nyligen sa att Flashback är för pussies. Då jävlar hände det. Markus 29 från Karlstad skakar, blir kränkt, trycker lite extra på tangenterna och hatet frodas ända ner till tåbiran som göder i de sexdagars gamla Intersport-sockorna. Kuken blir mindre och mindre. Jävlar vad känsligt det blev helt plötsligt. Nej, hon har helt enkelt fel etnicitet, låter lite för mycket och är alldeles för utåtriktad. Nu ska det skrivas några rader om hur mycket hon ska ut. Heja Markus!

Hahaha
Du låter ganska arg. Negerflickan är ju irriterande hos många. Så tro inget annat, även de inne i huset. Inklusive Katti, Luis och Ponne. Vad jag förstår så är ju både Luis och Katti rasifierade. Eller.
2021-04-01, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saxyo
Slår på liven och töntarna snackar skit och ligger ner som vanligt. Kan de inte skriva när tävlingen börjar?
Big brother sitter och kollar på porr dom har ej tid med tävlingar :P
2021-04-01, 14:10
Medlem
Joel och AD kommer snart ha samlag i sovrum 2
2021-04-01, 14:12
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Han är ju exakt likadan på utsidan, enligt vissa röster i tråden, så det är ju inget konstigt, eller
2021-04-01, 14:15
Medlem
Citat:

Nej, för Vickan CocKbLOcKaR 😤😤

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in