2021-04-01, 13:02
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
glad påsk på fulfittan

Innan jag tar fram en spegel och gråter idag ska den här slaktade fulfittan häva i sig vin ikväll. Sen får vi se om det blir en glad påsk. Kanske känns bättre att beskåda fulfittan om jag är full och ändå tänker att den inte är ihopsydd som någon annans
2021-04-01, 13:03
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Älska Jullan oavsett. Har skrivit lite med henne på Instagram och hon verkar riktigt vettig.
Gillar henne minst lika mycket om inte mer efter dagarna i år. Visar att hon reflekterat över sig själv sen sist och själv väljer nu hur hon vill vara. Starkt att inte falla in i nån gammal "roll" som man vet var poppis utan fortsätter vara sig själv, även om det är på ett annat sätt den här gången. De i turkosa sovrummet ska vara jäkligt tacksamma att hon ger sin tid och klokheter till de. Både Judith och Pedram har betett sig så illa så de borde ha åtminstone autonominerats.
2021-04-01, 13:03
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Förstår inte att de inte övriga reagerar, kanske de gör men vem vågar ifrågasätta dem?

Vesst. Ser de verkligen inte det abnormala. Inte ens Victoria, Mergim eller Jullan tar upp det trots att det kablas ut varje natt. Det kanske är för känsligt och de förstår att han är gay och vågar inte konfrontera det. Det skulle ju förklara en hel del. Han gillar ju ta på Joel en hel del och det förstår väl t.o.m. Joel.
2021-04-01, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Innan jag tar fram en spegel och gråter idag ska den här slaktade fulfittan häva i sig vin ikväll. Sen får vi se om det blir en glad påsk. Kanske känns bättre att beskåda fulfittan om jag är full och ändå tänker att den inte är ihopsydd som någon annans
2021-04-01, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lugn obehaglig, jag kommer aldrig att ändra uppfattat om albanen. Jag kan under en kort minut tycka att en viss del av honom är okay. Sedan återkommer jag till vilken fittapa han är. Det jag gillar är att han kan vara lika vidrig i huset och det är han normalt också. Han håller inte tillbaka sin personlighet helt enkelt. Jullan och Dennis är egentligen de ända som ändå är rätt ärliga. De håller säkert tillbaka en del men inte i närheten av snowflakes där inne. Framförallt med den afrikanska flickan. De flesta kysser hennes arsle och ute i det vanliga livet hade ens loskat på Svinto.

Kan inte hejda mig ! Sorry Grodan men ända / enda
2021-04-01, 13:09
Medlem
Madde kan ju glömma att få Adrians uppmärksamhet så länge Nardos är i huset. Hon är som ett plåster på honom.
2021-04-01, 13:12
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godakakor
Kan inte hejda mig ! Sorry Grodan men ända / enda
Tack!
Min autokorrekt på Samsung tablet är rätt knasig väldigt ofta.
Skall fixa till det.
2021-04-01, 13:13
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Madde kan ju glömma att få Adrians uppmärksamhet så länge Nardos är i huset. Hon är som ett plåster på honom.
Du hörde inte Emelies konversation vid sminkbordet med Madde för ett tag sedan, Hon var less på att alla gick om varandra om prata om känslor och kärlek i huset och såg på Madde det lät som hon skulle göra ngt åt saken....

Sedan Nardos har sagt säger det igen men ingen vill lyssna finns läge på Måndag ska ulltotten ut Judith och de andra kan man ta senare det finns tid men hon måste bara ut, Då ska du se en person som måste släppa sk comfort zone och öppna upp sig mot Madde bla för Nardos är en efterhängsen person som inte klarar av någon annans lycka mer än hennes egen.....
Medlem
Nardos när hon först klev in i huset:
Jag gillar bara mörka killar, vill gifta mig med en kille från Afrika (alltså mörkhyad)
Nardos dag 43:
Jag är inte kräsen när det gillar killar, kan tänka mig dejta alla raser, love is love

😑 dubbelmoralens drottning
Medlem
Citat:
Tack!
Min autokorrekt på Samsung tablet är rätt knasig väldigt ofta.
Skala fixa till det.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Vesst. Ser de verkligen inte det abnormala. Inte ens Victoria, Mergim eller Jullan tar upp det trots att det kablas ut varje natt. Det kanske är för känsligt och de förstår att han är gay och vågar inte konfrontera det. Det skulle ju förklara en hel del. Han gillar ju ta på Joel en hel del och det förstår väl t.o.m. Joel.
Bögar luktar till sig varandra så visst förstår Joel och Mergim.
2021-04-01, 13:15
Medlem
Hallå har de fått brev om tävlingen än?? Kan någon svara. Ifall de fått de vilken tid är tävlingen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in