Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Alla som bär munskydd, utom möjligtvis de som tvingas till det i jobbet, förtjänar att hånas
Munskydd är det nya foliehatt. S k "foliehattar", dvs människor som inte alltid till 100% köper det officiella narrativet, och som inte lider av vanföreställningen att alla makthavare och inflytelserika människor och företag världen över alltid värnar och genom alla tider alltid värnat om befolkningens bästa före sina egna intressen. Jag utgår t ex från att ni självgoda icke-foliehattar förnekar förintelsen, enligt er egen logik. För det kan ju aldrig ha funnits giriga och maktfullkomliga människor som kommit till makten förr, eftersom det inte kan finnas nu. Det finns alltid någon god sorts gudomlig kraft som ser till att stoppa eventuella galningar innan de hinner ställa till med någon skada. Psykopater som försöker konspirera för att tillskanska sig makt och inflytande, och/eller tjäna pengar, har aldrig och kommer aldrig att lyckas.
Nordkorea t ex, måste vara en konspirationsteori. För något sådant kan ju inte existera.
Hade sådana som du levt i Tyskland 1933 hade du avfärdat Churchill och andra som varnade för Hitler som "foliehattar". Hade du levt på 1500-talet hade Galileo varit motsvarigheten till dagens "plattjordare", i dina ögon. "Galna heliocentriker" hade du kallat dem, med ett självgott hånleende. Tokstollar som inte blint tror på det officiella narrativet.
Sådana som dig och er trångsynthet/självgodhet är livsfarliga och en stor anledning till allt möjligt elände som drabbat världen genom tiderna. Just nu är vi i namnet av ett virus på väg in i ett kontroll- och övervakningssamhälle utan dess like, just tack vare sådana som dig. Och i vanlig ordning kommer ni förnekare att stå på fel sida av historien när historieböckerna ska skrivas, medan "foliehattarna" återigen får rätt.
Massor av text och inte ett enda rätt. Nej jag är inte förintelseförnekare och har aldrig förnekat vare sig nazismen eller kommunismens vidriga övergrepp. Att många beslutsfattare är korrupta är ingen nyhet.
Varför tillskriver du mig åsikter och egenskaper jag aldrig gett uttryck för?
Vill du hädanefter bli beskylld för att vara något otrevligt typ barnskändande pedofil, sexualsadist eller djurplågare så kan du fortsätta eller så slutar du påstå saker om mig.
Ha en trevlig påsk. Trilla inte av kvasten när du flyger till Blåkulla!