2021-04-01, 01:12
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
För att världsvana Vickan använder det?
Nä alla tjejerna sen dag 1
2021-04-01, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag hoppas fortfarande på Simon. Tror att en vinst skulle förändra hans liv mycket mer än för Tanja. Hon är redan "inne" och kan tjäna pengar på sitt namn. Simon har inget utanför detta, vilket gör mig ledsen.

Instämmer. Svårt att se någon annan vara värdig denna vinst lika mycket! Att se han håva hem detta skulle vara en oslagbar syn. Jävlar vad med känslor det kommer bli från hans håll!
2021-04-01, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Både Madde och Alex är sjukt omogna. De kanske passar ihop. Är Madde 10 år äldre än Alex? Han var väl 23 och hon är 33?

Dom passar fan bättre ihop , han vill ha bekräftelse och visar det stark , Madde vill ha en kille som ger bekräftelse , Thats it
2021-04-01, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det där är den enda rimliga invändningen, samtidigt befinner han sig ju i BB-huset där alla kladdar och kliar och pillar på varandra. Han verkar trög att snappa upp att Emelie verkligen inte är intresserad, men det är inte jättekonstigt heller att han fick fel intryck när Emelie var all over him kvällen han kom in och hånglade upp honom..

Angående porrfrågorna så är jag hemskt ledsen, men det finns inte en 23-årig kille i detta land som inte kunde dem.

Han gör bort sig. Tänker mer för hans egen skull. jag har barn och skulle hans lärare betett sig på så sätt i det huset hade jag flyttat på mitt barn. Lycka till med karriären Alex
2021-04-01, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Den afrikanska flickans Camel Toe är större än vanligt. Hon flashar den gärna.

Den är sjukt grov. Som en bullpåse. Stor bullpåse.
2021-04-01, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag hoppas fortfarande på Simon. Tror att en vinst skulle förändra hans liv mycket mer än för Tanja. Hon är redan "inne" och kan tjäna pengar på sitt namn. Simon har inget utanför detta, vilket gör mig ledsen.

Håller verkligen med. Hade varit en underbar syn och känsla att se Simon ta
hem skiten. Han har varit sig själv från dag 1 och förtjänar det verkligen.
2021-04-01, 01:23
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Den är sjukt grov. Som en bullpåse. Stor bullpåse.

Vesst. Hon har dessutom lagt på sig extra kilon på dessa veckor. Den lär bli mycket grövre, säkert under påskveckan. Den kan ju ge fördelar i en del tävlingar så BB får nog gå in och ta en titt på det. Kanske även autonominering på detta.
2021-04-01, 01:29
Medlem
Citat:
Vesst. Hon har dessutom lagt på sig extra kilon på dessa veckor. Den lär bli mycket grövre, säkert under påskveckan. Den kan ju ge fördelar i en del tävlingar så BB får nog gå in och ta en titt på det. Kanske även autonominering på detta.

HAHAHA. Vi kanske borde föreslå en bullpåsemätartävling. Tycker hon har lagt på sig bra mycket under senaste veckan eller är det afrohåret som förstorar upp hela Afrika?
2021-04-01, 01:30
Medlem
Ridnes avatar
Jag har följt DC rätt mycket under dagen. Har märkt att DC fokuserar på Mergim 100% nästan. Julia har inte blivit filmad alls och Vicky litegrann. Jullan får man söka upp i andra kameror hela tiden men eftersom hon har Judith som ett plåster efter sig så orkar man inte se dem.
Synd att Julia tog vithajen under sina vingar :/ Fast skönt för Tanja att slippa plåstret ett par dagar ändå.
2021-04-01, 01:35
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Han gör bort sig. Tänker mer för hans egen skull. jag har barn och skulle hans lärare betett sig på så sätt i det huset hade jag flyttat på mitt barn. Lycka till med karriären Alex

Haha så jävla överdriven. Alex är reko. Han uppfattas som cringe när han försöker dölja sin låga självkänsla, men är reko.
2021-04-01, 01:40
Medlem
1754s avatar
Citat:

HAHAHAHAHAHA! Detta var fan det roligaste jag läst på länge. Autonomiering för att ens bullfitta bara växer och växer.
2021-04-01, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Nardos är lite söt och gullig ibland ändå. :-).

+1

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in