2021-03-31, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Finns ju kameror, fittorna vill inte visa bara.

det jag menade bb är rikitga fittor
2021-03-31, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
rökrutan bikten ställen där bb inte har kameror dem kan dra åt helvete
24/7 ni ser allt jo visst säkert
Cmores skitplattform crashar väl om de lägger in fler kameror..
Riktigt tråkigt att deltagarna vet exakt vad som visas live och att de kan se vart de andra kamerorna är riktade.
2021-03-31, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Fan minns ni säsongen 2012 när de fick sända radioprogram i grupper från ett rum och det spelades upp i högtalarna för resten av huset. När Marcelo snackade skit om Annica i sitt radioprogram och spelade låten gold digger. Vilket jävla liv det blev. Fan det var fina tider
Marcelo fyfan vilket svin han var vill jag minnas. Annica var ung, naiv och dumsnäll och fick stå ut med hans beteende för att hon gick tillbaka gång på gång. Stackaren.
2021-03-31, 20:12
Medlem
Citat:
Fan minns ni säsongen 2012 när de fick sända radioprogram i grupper från ett rum och det spelades upp i högtalarna för resten av huset. När Marcelo snackade skit om Annica i sitt radioprogram och spelade låten gold digger. Vilket jävla liv det blev. Fan det var fina tider

Hahaha dedär var big brother! Det hände saker hela tiden, vad fan är detta för seg jävla säsong...
2021-03-31, 20:13
Bannlyst
Det gör håller inte. En tom soffa....
2021-03-31, 20:15
Medlem
VARFÖR PRATAR BARA VICTORIA? Och varför är dom tre där inne? Berätta för mig kamrater
2021-03-31, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Marcelo fyfan vilket svin han var vill jag minnas. Annica var ung, naiv och dumsnäll och fick stå ut med hans beteende för att hon gick tillbaka gång på gång. Stackaren.

Och 6 år senare entrar han PH och allt upprepar sig med en annan tjej.
2021-03-31, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh

Citat:
Ursprungligen postat av Driverdumedmigelle
Hahaha dedär var big brother! Det hände saker hela tiden, vad fan är detta för seg jävla säsong...

Citat:

fan det minns man finns det klipp på det idag tro?
2021-03-31, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
VARFÖR PRATAR BARA VICTORIA? Och varför är dom tre där inne? Berätta för mig kamrater
Emelie vann en omröstning om middag om jag förstått det rätt? Sedan valde hon övriga två. Ja, Victorias snack är så mycket och så tröttsamt!
Medlem
Citat:

Emelie vann en omröstning av tittarna om en middag där hon fick ta med sig två andra personer.
Nu svarar dom på frågor från BB
Medlem
Citat:
Jag hoppas fortfarande att det är en modern tappning av den sista måltiden eller kanske the red wedding.
Medlem
Vad var egentligen syftet med den här middagen, och varför kallades den "skitsnackarmiddag"?

Så dåligt. Noll underhållning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in