2021-03-31, 11:09
Medlem
Jag har verkligen svårt att se att Adrian har en genuin intresse för Madde. Vet att han enligt Madde har sagt att han vill dejta henne på utsidan men tror helt ärligt att han bara sa att han vill träffas på utsidan och hon gjorde en egen tolkning av det.

Hade han haft en genuin intresse så hade han försökt vara mer med henne, prata med henne och tröstat henne när hon grät. Tycker att han och Emelie har haft djupare samtal än han och Madde.

Han vet att hon har intresse och han försöker bara vara smidig och inte såra henne.

Sen tror jag att han har sen långt tillbaka varit inställd på att inte påbörja något men någon i huset och han har svårt att tänka om detta.

Folk i huset hetsar ju saker och ting och det blir inte lika genuint som om man träffar någon på utsidan, det blir mer påtvingad eller det känns som det och Adrian vill nog inte att det ska kännas så.

I måndags så kändes det ganska så uppenbart att han egentligen ville ha tillbaka Katti.

Sen förstår jag mig inte på Madde, hon är 100% inställd på att det ska bli något mellan dom men att det kommer ta tid för Adrian att ta den steget. Tycker att man någonstans måste tänka att det kanske inte blir så speciellt med tanke på vilka signaler han har gett henne dom senaste dagarna. Hon kan inte vara så inställd på att dom kommer bli ett par för tillslut kommer hon bli mest sårad om det inte blir så.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Såklart Victoria ska städa! Hon är fan inte värd annat

La oxå min röst på henne
Dock så kommer Mergrim gnälla mer och göra sig mer opoppis i gruppen vilket är bra för kommande nomineringar 🤔
Medlem
När Emelie var ledsen då frågade Adrian runt om varför kvällen det hände, försökte uppmuntra henne med att skoja med henne. Dagen efter direkt på morgonen så pratade han med henne. Madde har han inte pratat med nånting igår eller idag utan nyligen frågade om hon sett hans tandborste. Han bryr sig inte om Madde, då hon bara sprungit efter han men knappt lärt känna honom så medans Emelie känner han bättre vilket ger en närmare relation. Nu satte han sig bredvid Emelie i soffan när de fanns massa annan plats. Släpp Madde, han är inte intresserad av Madde
2021-03-31, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
La oxå min röst på henne
Dock så kommer Mergrim gnälla mer och göra sig mer opoppis i gruppen vilket är bra för kommande nomineringar 🤔

Det tror jag faktiskt inte att han kommer för han städade igår två gånger, varav en gång halva jävla huset, och sa att han tyckte det var kul.

Så rösta på Victoria för hon kommer ta det personligt! Och det kan hon fan ha
2021-03-31, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det tror jag faktiskt inte att han kommer för han städade igår två gånger, varav en gång halva jävla huset, och sa att han tyckte det var kul.

Så rösta på Victoria för hon kommer ta det personligt! Och det kan hon fan ha

Gjorde han?! Hahaha det missade jag 🤣
Ahja, då la jag min röst rätt då
2021-03-31, 11:14
Medlem
adde podde prio
1.min mössa
2.och att spela konservspelet
3.spela konservspelet fast med en snusdosa
4.titta mig i spegeln rätta till mössa
5.äta
6.det är allt
2021-03-31, 11:15
Medlem
icons avatar
Imponerad av Joel igår. Icke-imponerad av Adrian.
Ut med Viktoria och Mergim snarast tack.
2021-03-31, 11:16
Medlem
Vad är det TV4 inte fattar???
Hade vi velat se BB2020 hade vi kunnat se repriser.
Så JÄKLA intressant att höra de där mediekåta tragiska individerna sitta och tjata om "Vi gjorde si, vi gjorde så..."
INGEN som tittar bryr sig. INGEN i huset bryr sig!
2021-03-31, 11:16
Medlem
lassed69s avatar
Nu går de igenom förra säsongen igen....
2021-03-31, 11:18
Medlem
Rösta vicotia!! Hon kmr bli så arg
Medlem
lillaflippens avatar
Mergim och Vicky bredvid varandra i soffan. Är dom sams? Sitter fortfarande i telefon och kan inte ha ljud på live...
Medlem
Röstade på Victoria men varför leder Mergim?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in