Om Adrian lägger timmar på att trösta bb20 ego Nr1 och bb20 ego Nr2 i timmar och sedan bara ignorerar Madde sjunker han som en sten i mina ögon i alla fall.
Om Adrian lägger timmar på att trösta bb20 ego Nr1 och bb20 ego Nr2 i timmar och sedan bara ignorerar Madde sjunker han som en sten i mina ögon i alla fall.
Juddan kom ändå fram och frågade Madde. Madde ville in i bikten, och jag tror de öppnade till sist? Jag såg Adrian släntra förbi där en stund senare och då verkade inte Madde och Juddan vara kvar, sen gick Adrian iväg till matbordet i köket typ och kastade en lång blick mot bikten.. vet inte om han hann snappa upp att Madde var ledsen.
Senast redigerad av xrlpyt 2021-03-31 kl. 01:19.
20.000kr för 8st heldagar, alltså inte arbetsdagar på åtta timmar styck, som dessutom ska skattas av Viktoria själv.
Ingen superlön direkt, men som hon sagt gör hon det för möjligheten att lära sig branschen.
Hur vet du hur långa arbetsdagarna är? Inte för att det har någon betydelse. Kvinnan har ju fått lön iaf.