2021-03-31, 01:00
Avslutad
Pedram "Det här är majs som är najs"
Medlem
Donnabella666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Hon jobbar där, och INTE bara som produktions assistent.. när ska folk förstå

Agree.Verkar som att folk tycker det är roligare att vara missunsam..nåväl hoppas hon och jocke kan reda ut detta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hon har sagt det flera flera ggr ikväll. Filmade tom in en av gångerna då hon säger det och då även nämner jockes namn.

Men även fast det hade varit så att hon tex jobbat 6 månader gratis och sedan 6 månader med "pisslön" som hon själv säger, så är det väl fortfarande inte ok? Varför skulle det vara ok att jobba gratis?

Nej såklart är det inte okej, jag hängde faktiskt inte med vad som hon exakt sa.

osmart av henne att nämna arbetsgivaren vid namn lol
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Här är det som Jocke la ut på sin story om Vickan. https://imgur.com/2nfVsIC

Bästa du!!
2021-03-31, 01:01
Medlem
Jag älskar fan Emelie och Dompa efter denna kväll
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vad hade hon skrivit? För det är inte kvar?

My bad. Det var spoilerkontot som la upp konversationen mellan henne och Diana där hon berätta det.
Bannlyst
Fick vi svar på vad ”black magic” betyder?
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nu verkar Steffi hamna i Simons säng trots allt, och hon ska prata ut och pussas lite när han är näst intill medvetslös, han säger förlåt och ber om ursäkt trots att han inte kan hålla ögonen öppna... ååhhhh, det är plågsamt att bevittna. Han säger de rätta sakerna och pillar lite, halar in henne, återigen har han henne där han vill, men i morgon är det samma grej, "fan vad snygg röv Tessan hade, PONNE JAG SAKNAR DIG!, ååhh Emelie vi ska gifta oss..!"

Jag trodde aldrig jag skulle skriva det här, och jag fattar att Steffi har sina demoner, men jag börjar fan misströsta. Bara släpp den där lilla snuskpellen en gång för alla..! SLUTA LETA EFTER NÅGOT SOM INTE FINNS DÄR..!

Haha, nu kommer han dessutom hinna somna långt innan hon är tillbaka från nattciggen. Steffi reducerar sig själv till en mjuk och varm kropp-snuttfelt för Simon att krama på natten.

--- Postades två gånger tydligen? ---
Senast redigerad av StoriaiL 2021-03-31 kl. 01:03.
2021-03-31, 01:02
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nu verkar Steffi hamna i Simons säng trots allt, och hon ska prata ut och pussas lite när han är näst intill medvetslös, han säger förlåt och ber om ursäkt trots att han inte kan hålla ögonen öppna... ååhhhh, det är plågsamt att bevittna. Han säger de rätta sakerna och pillar lite, halar in henne, återigen har han henne där han vill, men i morgon är det samma grej, "fan vad snygg röv Tessan hade, PONNE JAG SAKNAR DIG!, ååhh Emelie vi ska gifta oss..!"

Jag trodde aldrig jag skulle skriva det här, och jag fattar att Steffi har sina demoner, men jag börjar fan misströsta. Bara släpp den där lilla snuskpellen en gång för alla..! SLUTA LETA EFTER NÅGOT SOM INTE FINNS DÄR..!

Haha, nu kommer han dessutom hinna somna långt innan hon är tillbaka från nattciggen. Steffi reducerar sig själv till en mjuk och varm kropp-snuttfelt för Simon att krama på natten.

Förstår inte varför dom inte tar den där konversationen imorgon, nyktra och 100% vakna istället för nu när Simon mer eller mindre sover igenom det hela. Sen börjar jag bli trött på att Steph ständigt säger att hon "don't need no man" och är så "strong and independent", men alltid kryper tillbaka till Simon trots att hon några timmar innan hävdar att hon är så "done with him". Han har varit helt öppen med att han inte tänker bli tillsammans med henne där inne eller liknande så det är ju inte så att han fört henne bakom ljuset.
2021-03-31, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Pedram "Det här är majs som är najs"

Grymt nöjd över den line var han.. herregud.
2021-03-31, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
95 % blir ju förhäxade av miljonen.
Sorgligt, men sant.

Sant, även om 95% känns aningen högt. Julia nämnde arvode tidigare, kan förklara originaldeltagarnas reaktioner (hoppas de får mer - Jeppe/Ponne var lagom frikostiga).
2021-03-31, 01:04
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
fast det har ju med att gåra att jag skulle låna den tillfälligt men personen kom aldrig hem så jag lånar vidare.

prisonbreak

gillar allt bli citerad av c, moscow och kermith.

im out, movienight and beers

Så är det, min gode Mohamed.
Man vet aldrig vem som lyssnar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in