Virran må vara tjatig, ältar eller vadsomhelst men Mergims Agressioner är ett STORT PROBLEM och hon är inte den enda han varit på, ett repetativt beteende. Många har upplevt, hört och sett hans dåliga humör. Kan man inte ens diskutera med en person utan att den börjar kasta ur sig kränkande ord b.la då är det något som inte stämmer och då spelar det ingen roll hur lugn man än försöker vara i sitt resonemang eller om man ska försöka försvara sig för Mergim tillåter inte det. Det är ett översittar beteende och han måste lära sig att förstå att lyssna på andras åsikter, även det negativa för hur ska han annars kunna förändras?
Om han nu vill utvecklas alltså.
Senast redigerad av Mouchino 2021-03-31 kl. 00:10.
och säger med det tack och godnatt orkar varken lyssna eller se på grinVickan mer
tänkte be om att få update imorgon men just nu vill jag inte ha någon jävla update för jag är redan pissless på deras obetydliga, barnsliga jävla DRAMA som alla andra tvingas in i
sämsta beslutet av produktionen, av alla dåliga beslut produktionen tagit
Minns att hon satt i bikten och sa att hon skulle "kill em with kindness" (vilket var en totalt poänglös taktik och bara ett svepskäl för att slippa stöta sig med någon) eftersom hon hade klickat med Anty.
Ja nu minns jag det du skriver. Antiklimax bjöd hon på.
Sorry alla för inlägg om förra säsongen. Ska inte skriva mer om det nu 😊 Lät hänt att hamna Down memory lane under kvällens otaliga censurer av liven
Tror personen ifråga är Diana moseni, jockebois sidekick i puppet master
Och Tanjas tidigare bästa vän i PH men nu ovän.
Tror Vicfittan pikade det mot Tanja när hon thafsade med Mergim och Tanja försökte stoppa. Missade själv den delen live.