2021-03-30, 23:57
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Victoria förtjänar en box rakt i ansiktet. Hon har inget i en TV-ruta att göra.

"Jag vill inte att ni ska ogilla Mergim pga vad jag säger." *Snackar skit om Mergim*

"Jag vill inte att ni ska tycka synd om mig" *Snackar om sin döda bror*

"Jag hatar när folk skyller ifrån sig på saker som de har varit med om"
*Snackar bara om det*

Först ut
Victoria
Sen Alex
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Exakt det jag satt och tänkte på!

Likadant förra året
Vickan/Amilia mot Mergim.
Så mycket rants som Amilia gav Mergim alltså.
Han fattade ingenting förrän dag 50 typ
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Japp. Hade också förträngt det men bara att höra hennes röst innan hon ens klev in triggade mindre roliga känslor direkt. Hoppas hon blir mycket kortvarig därinne
Det var typ två gånger man gillade henne förra året. Det var när hon bråkade med Amilia och vågade konfrontera henne. Men annars ger hennes tjöt obehagskänslor.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Drar inte han in 10 miljoner per år eller nåt? Eller jag har hallucinerat..? I så fall vet ju Vicky hur högt han värderar hennes insats om han betalar 0 kr för den..

Jo det stämmer. Tyvärr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag tror att Mergim också har två ansikten, det finns säkert en anledning till varför hon är emot honom och varför andra från hans säsong också är det. Tillomed Lennie som aldrig tog partier är det

ja mergim är också knas men det känns verkligen som att denna flodhäst bara gynnar honom. hon får honom att se ut som en ängel alltså vad är det som försigår
2021-03-30, 23:58
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Fy fan vad bra av Madde o fråga vad som fick Viktoria att gå in i huset 😂🙌🏻
Hon fick väl äntligen en lön..
Medlem
Viktoria är så fucking pinsam jag dör
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Bra Madde! Ställer den viktiga frågan ”vad får dig att vilja gå in i ett hus med honom?”

Vicky : ...*knäpptyst och bölar*

😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Även om mergim är ett psyko så är jag på mergims sida här. Precis som du skriver så var Viktoria på mergim frpn första början och konstant pikade honom. Sedan nu när hon gråter så får hon det att låta som att hon är sååå snäll och att hon är den bättre personen. Nej, hon är den sämre men är en narcissist fitta som tror hon är bäst.

Jag håller med. Det första hon viskade igår till julia och någon mer "kolla vad han slickar röv nu"..men man känner sig själv genom andra eftersom han nu sitter och säger själv att hon slickat röv genom att jobba gratis för att få shout outs från "rätt" personer på sociala medier...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja just det. Det där med att sköta Instagram hörde och såg jag. Men det var en väldigt kort period om jag inte minns fel? Såg att hon la upp några stories när dom höll på att spela in nåt program med jocke.
Om jag inte minns fel var hon med på inspelningarna av Splash, Hide and Seek och nu det nya programmet som jag inte minns vad det heter. Tror att inspelningarna pågått en vecka. Sedan om hon gjort annat arbete för dem vet jag inte. Stämmer ju inte riktigt det hon säger om ett år, när hon kom ut förra våren började hon jobba med något gällande Corona, vet inte riktigt vad.
Medlem
Cred till Emelie, Dompa, Simon och Alex som hållt sig borta från denna skit ikväll
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hon får gärna kasta sig ur båten och behålla offerkoftan på. Den blir tung när den blir blöt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in