2021-03-30, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Vilket dagis. Både deltagarna och produktionsteamet.
Hoppas det är sista gången tv4 rör big brother, världens sämsta produktion man kan tro att det är bolibompa
2021-03-30, 23:36
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Gissar att hon säkert ”praktiserar” gratis för dem. Nu har hon väl gjort ett par grejer med dem så nu kanske hon får en slant.

Jojo.. Men är det nåt att grina för nu? Har det nåt med mergim att göra?

Jocke tjänar ju grova pengar. Trist att han inte betalar bruden för jobbet hon gör ändå.
2021-03-30, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Ska orka lyssna igenom den någon gång i livet. Den var ju trots allt bara 90 min.
Jag såg bara ett klipp på just den sekvensen där hon pratade om Mergim. Kollade givetvis inte på hela. Jag må vara självdestruktiv men inte SÅ självdestruktiv.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nu får Mergim sympatier och det är honom det är synd om, han är offret. Virran sa där ute att hon försöker respektera honom när de är där inne och sen börjar han skeva ur. Exakt samma sak var det förra året, han var på flera av tjejerna så fort de ville säga sin åsikt och försvara sig så slängde han ur sig vidriga ord. Inget nytt och det kan inte vara en slump att flera har valt att utesluta Mergim ur sin bekantskapskrets. Detta visar ju ännu mer hur Mergim INTE har förändrats ett dugg. Han vill inte förändra sig och han vill inte förstå att det är han som är problemet. Kan man inte diskutera med en person utan att den nästan direkt blir aggressiv och ska vara den i maktposition så är det HAN som måste ta itu med det!
Mergim är en röv. Punkt slut. Vickan känner jag till för dåligt men Mergim. Usch.
Medlem
men vad i helvete mergrin och victoria har inget där att göra.En dag har de varit därinne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag fucking dooooog..!

Han försökte ändå få henne att prata om det, men hon började bara pipa så han försökte lugna ned henne, sen kom Madde och kramade om henne och Vickan började störthulka och Dennis bara "seeeee yaaaaa..!"
Det är lite synd för DC följer honom väldigt lite och av det lilla jag sett från honom verkar han svinskön. Tyvärr hade han lite motvind med ståndkvällen och sedan var det bakissöndag. Sedan drar dårhuset igång när de gamla deltagarna kom in.

Men Viktoria, du säger att du är den större personen. Innan du gick ifrån drog du ett par riktigt osköna kommentarer.
Medlem
Mouchinos avatar
JÄVLAR, Pedram kommer nog att få äta upp de där orden med den vinnarskallen han har. Naaaa inget paktande, kommer inte hända..... bla bla bla '

Eller hur!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Ska orka lyssna igenom den någon gång i livet. Den var ju trots allt bara 90 min.
Jag såg hennes airpod-näsborrar och stängde av.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
🍆
💦😲

😘

Grodan baby, hur vill du sammanfatta dagen?
Jääävlars. Det blir för mycket. Det är sker ju varje minut.
Simon lipar, Mergim lipar, Vicky lipar.
Vad säger man. Mergim lackar som fan på Vicky. Allt är kaos.
Deniz limmar, Alex surar, Jullan tycker Officeren är snyggast.
Emellan orkar inte höra mer2.
Judith, Jullan Jackie slemmar med varandra
Detta är 1%
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Äh, Mergim har ju rätt kring Vickan och paret Lundell. Hennes reaktion räcker som bevis. Fult kort av honom att dra, men fortsatt 100% sant.

Vad sa mergim om det?
Medlem
Hydraulslangens avatar
VV och Marek bölar samtidigt som man hör Stor-Dennis tokgarva i bakgrunden!

Han är ju för fan HELT jävla underbar!!!!😆😅🤣😂
Medlem
Lunatics avatar
Fyfan va drygt att lyssna på Vickan och Mergim jävla tjafs.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in