Året är 2020. Det har precis kommit ut att världen står inför en utmaning i form av ett virus vid namn "Covid-19". Mitt i den brinnande världskris befinner sig 13 okända människor i ett hus i Farsta, Stockholm. Två deltagare vid namn Mergim och Victoria råkar i luven på varandra, och ingen av dem ger sig för att båda är lika tjurskalliga och delusional. Mergim kokar och springer gråtandes iväg, medan Victoria går till en annan deltagare och snackar skit om Mergim. Säger "Jag har också haft det tufft i livet".
Mergim på utegården. Drama, drama, drama. Vad blev för program när de tre gamla deltagarna kom in? Massa skåpmat som dras upp på nytt. Varför tog man inte in tre helt nya deltagare istället? Eller körde som i säsong 2011 ”Oasen” men med annat tema? Tycker de äldre deltagarnas drama tar alltför mycket plats! Är betydligt mer intresserad av de nya deltagarnas relationer till varandra.
Fattar ingenting, Tanja frågade de dom två och Virran började försöka förklara och då började han att fucka ur. Hon pratade helt lugnt och Mergim började säga att hon fick lämna för att hon är som hon är.
Jag skiter i om Mergim spelar över men det här är genialt för nu börjar övriga inse hur elak Viktoria är. Det hon sa där ute visar ganska tydligt att hon är precis likadan om inte värre än mergim.
Lika barn...
Nu kommer Nardos 'Oprah' Alberto och ska tala honom till rätt och leka relationsexpert. Skjut mig!!