2021-03-30, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jag är kanske ingen miljöhjälte men vad är detta för kafferep i duschen https://imgur.com/WodToUX
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tack min sköna.
Emelie gillar Officeren. Officeren har ett litet öga på Emelie. Inget snack om saken.
Hans "tjej" är ett mellanting mellan Emelie och Madde.
Alltså jag vet inte, nu när du skriver det så tror jag snarare Emelie är ett mellanting mellan Madde och Nardos, därmed bulls eye!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
HAHAHA tack för att du bevisar att du är ett troll

att du tycker att det är elakt sagt säger mer om dig än om mig, vetu

Trolligaste trollet.
Hade trollet sett liven så hade hen förstått att det är en fyndig wordplay.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Jag är kanske ingen miljöhjälte men vad är detta för kafferep i duschen https://imgur.com/WodToUX

Den här bilden är ju mer sällsynt än att fånga en snöleopard på bild wtf? Sjöodjuret utan Tanja, Wttffff. Sälj till national geopgraphic nuuu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Madde har ändå fått luft senaste dagarna.

Hon var ju totalt osynlig innan. Nu ser man henne då och då.
Man vill inte se eller höra henne, jobbigast i huset helt klart och tråkigast tillsammans med alex i bottenskiktet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Alltså gud vilken skillnad i energi det är från Adrian och Dompa. Dompa får tjejerna att skratta vid köksön och kör skönt banter medan Adrian står knäpptyst med stenansiktet och petar i en kastrull.

Torraste grabben i hela Skåne.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noooovia
Det är ju bara delirious, han är totalt ointresserad och lika tråkig som en gråsten. Kom igen nu grodan...

Bra observation. Jag förstår att många kallar Officeren för en massa olika saker. Men det gör man framförallt för att alla sitter uppblåsta som en ballong som är på väg att spricka och bara väntar och önskar att Officeren gör något. Och när man blir besviken att absolut inget händer så blir man förbannad och kallar honom i sitt ursinne allt möjligt. Man vill ju så gärna att han gör eller säger något. Eller hur. Men Officeren kör sitt eget race. Han vill åt millen. Inget kommer att hända och man kommer fortsätta kalla honom för massa namn. De andra boysen vill ju åt trosan men inte han. Och då börjar man försöka hitta på massa fel.
Millen är viktigast.
2021-03-30, 23:04
Medlem
julia släpper sig i duschen och simon berömmer hennes röv

julia: det är den bästa röv du sett

simon: nä therese har den bästa röven
Medlem
HAHAHA DOMPA alltså!
Han är ju fan grymt skön! 🤣🤣🤣
Han drar fram roliga sidor hos både nardos o emelie
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Jag hoppas BB-huset har en enda stor vattentank som återanvänds gång på gång, i stället för att belasta det svenska vattennätet.
Medlem
deadfisheyess avatar
Adrian är fan den största betabögen Big Brother skådat. Bögrim Fekalie inräknat.
Medlem
Nattamat blir Poddepanna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in