2021-03-30, 21:18
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Victoria har ju rätt om Mergim, vilken jävla luffare
Adrian - "Ge mig en kram, jag får dåligt samvete nu."
Mergim - "Det är lungt, jag har blivit mobbad hela mitt liv."

Vet inte om jag tror på ärligt talat att han blivit mobbad för han beter sig mer som en översittare.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
+1. ”Ge mig en kram...”

Nu är spelet igång!!! Haha, det var ju ett mästerdrag att ta in två tjafsiga människor.
Hade varit bättre med nya tjafs mellan de nya deltagarna. Det här blir bara ältande eller så slutar det i nån sektkumbaya med gruppkram till plingplongmusik
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Haha älskar när hon sitter i lerhyddan medans hennes masaikille är ute på savannen och jagar

Guess who's back, back again, old Mergim's back. Fint intryck han ger till alla deltagare och tittare just nu. Festen är slut hörni!
Hahahah JA. Och när han är ute och partajar och dricker getblod och hon sitter där i hyddan och är orolig för och svartsjuk över att han ska knulla med geten typ.

Har det gått ett år sedan sist? Känns som att det var IGÅR vi såg och hörde EXAKT det här dramat. Med samma ord. Med samma personer. Med samma attityd. Föredrar dock att se Mergim än VV tbh. TÅL na inte.

VARFÖR GICK HAN MED PÅ ATT LÅSAS IN MED HENNE DÅ?!?!?! han visste ju om att hon skulle iiiiiiiin. Det här måste vara fejkt.
2021-03-30, 21:19
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Jo tror han kallde Amilia hora eller ngn tjej

Jag ogillar rimmet starkt, men han har aldrig kallat någon h-ordet i huset BB2020.
Isåfall har det skett när det varit censur.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
"Jag vet vad jag är jag är hetero" - Mergrim
så länge pappa albanien tror det är allt lugnt
Medlem
upptagetvardets avatar
Mergim lider av psykisk sjukdom??? Hur fick han komma in i huset omg
Medlem
Skicka ut dessa fd jävla BB-deltagare. Saknar det gamla huset.
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Amilia och Victoria har pratat ihop sig om att fucka mergims rykte och anseende
Exaaakt. Vidriga små horungar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nä inte jag heller hund minns man ju men hora har jag någ faktiskt aldrig hört
Nej, det var väl mycket hund och smutsig. Hora har jag inget minne av att han sagt. Haha, jag tycker ändå det här är underhållande för övriga är inte van med det här. Förra året var alla så vana och smög runt på tå för att Mergim inte skulle få utbrott.
2021-03-30, 21:20
Medlem
Men neee!!
Vafaan!!

Varför skickar BB in 2 pers som uppenbarligen är jävligt osamt och har haft en beef länge på utsidan.
Detta kommer crasha gruppen totalt. OM nu inte Nardos ser till att fixa det, det brukar hon ju faktiskt vara bra på.

Men Mergrim o Victoria...varför skulle de ens gå med på att gå in ihop om de är osams?! Detta stämmer inte! Men varför skulle han sitta o lipa nu om detta inte vore sant 🤔 Jag hänger inte med

Men det dröjde inte länge förrän de båda visade EXAKT samma sidor som förra året. SUCK!
UT MED DE BÅDA!
Medlem
KrossedOuts avatar
Alex din jävla konung!!!

Till Mergim nyss:

Du är lika straight som Tjackie är oskuld.
Medlem
Mergim skrämmer mig djupt.
Också så jävla uppenbart att han är i garderoben och livrädd för att hans familj ska få veta.

Det ÄR ju synd om honom, samtidigt som han är så fruktansvärt vidrig. Han kommer utnyttja det datum att årets deltagare är så jävla snälla. Hoppas, hoppas att Adrian inte faller in i hans fälla som lennie gjorde.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in