100%. En får ju flashbacks från förra året och det känns så pinsamt när typ Pedram är den enda som orkar lyssna på Mergims trashtalk. Vic pratar säkert också om Mergim nu, men hon är ju lugn och rationell i alla fall. Som hon själv sa ”Hade inte du utvecklats Mergim?” när han bad henne sticka från honom. Hon gör inte så han ser dum ut, det gör han bra själv.
Ja jag tycker det är bra att hon vågar säga sin mening i det hela men han går inte att prata med. Han glorifierar sig själv och det är glamour, visar upp sig hela tiden för kameran o.sv. Allt handlar om honom!
Ganska fult också att trycka på hur fel det är att göra det FAST DET ÄR TILLÅTET. Snacka om att skamma folk till tystnad.
Nu tycker jag visserligen att paktningen är skit överlag, men det är ju fortfarande tillåtet och inte upp till honom eller någon annan att sätta regler för vad de andra ska göra.
Exakt. Han sade att "Vi måste ta upp det med hela gruppen om vi märker något och säga att det är fel"
Jag gillar paktande. Hellre det än att titta på burkputtande 8 timmar om dagen och kärlekscirkel 2
Dennis tog nardos gömda cider, nardos letar o blir arg, pedram säger "det är nog adrian. jag antar att det är okej om det är adrian va?" vad menar han med det
neh för han hörde att nardos och adrian är omtyckt ute, så nu säkert försöker få de emot varandra kanske. men nu kmr han säkert vara med nardos än judith.
Det är sjukt att Tanja börjar spela över, väldigt oväntat det där men det kanske bara är jag. Kul att det händer något åtminstone men äckligt var det.
Tycker väl inte det var direkt oväntat att Tanja testade kisstratten om det var det du syftade på? Hon var nog den jag gissade på skulle testa den först.
Victoria har ju rätt om Mergim, vilken jävla luffare
Adrian - "Ge mig en kram, jag får dåligt samvete nu."
Mergim - "Det är lungt, jag har blivit mobbad hela mitt liv."