2021-03-30, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
nej inte ett dugg gissar hon insett Emelie han vill ha Madde och då vad göra om inte hjälpa få hon det rätta, Så bara luta dig tebax gissar det kommer ske saker i afton mycket pekar i den riktningen just nu!
Jag menade att Emelie var avundsjuk på Madde och Adrian båda vill dejta utanför har dom sagt själva.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Kolla klippet vad Emelie själv säger när Dennis kommer in. Jätte arg tänker vägra sova med honom. Hon sa att det är ingen som ska bestämma vem jag ska sova med och vill inte paras ihop med varje ny som kommer in.

Nämen det är väl ganska självklart att joel kan dra åt helvete med sina jävla sängplatsmöten?
Hon vill ju pray on her victim innan hon sedan ångrar sig.

Det är typ bara madde som skulle acceptera att någon valde åt henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ha! Samma favoriter som jag.
De övriga kan gärna få gå till sjöss med Peter Madsen.

MVH/Gnomegirl.
Med Peter Madsen alltså? Ouch! Tycker ändå att de fyra har ngt. Men det är ett lååååångt avstånd mellan dem och topp tre.
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Människor på instagram skriver att han sa "vi ses på utsidan", vilket han troligtvis skulle säga till alla om de gick ut. Men Madde är så kär så hon ändrar väl orden i sitt huvud till dejta.
hm vad är sant då.. ingen som fått det på film?
2021-03-30, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
hm vad är sant då.. ingen som fått det på film?
Nej, finns inget ute har själv försökt kolla upp och verkar inte finnas i avsnittet heller så det är nog Madde som hör det hon vill höra
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Simon kan dra åt helvete! Dricker upp all alkohol och däckar innan nattmackan.

Bättre att dom andra får, vi vill ju ha dramatik. Ej något halvhomo som sover ruset av sig!
+1
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Nej, finns inget ute har själv försökt kolla upp och verkar inte finnas i avsnittet heller så det är nog Madde som hör det hon vill höra
dem hade förmodligen haft med det i avsnittet om det vore att han sa så
2021-03-30, 19:59
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Jag menade att Emelie var avundsjuk på Madde och Adrian båda vill dejta utanför har dom sagt själva.
nej det är nu mer att Emelie insett hon kan inte få AD han vill ha Madde vad göra hjälpa istället....
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Hon ser ut som en apa med svinto som hår, och är uppsvullen som en Michelin-gubbe med för små kläder. Ta mig fan det fulaste jag skådat. 🤮
Utan tvekan!👍

Att hon sen låter som en jävla Power Puff Pingla som rökt 40 gram Chrystal Meth och toppat av det med en stor gasoltub med lustgas gör ju inte saken bättre!

Slutligen är hon så jävla korkad att det är helt omöjligt att bägge hennes föräldrar var av släktet Homo Sapiens.

Att hon totalt förstört denna säsong med sitt SATANS JÄVLA SKRIKANDE är århundradets underdrift.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-30 kl. 20:01.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Nämen det är väl ganska självklart att joel kan dra åt helvete med sina jävla sängplatsmöten?
Hon vill ju pray on her victim innan hon sedan ångrar sig.

Det är typ bara madde som skulle acceptera att någon valde åt henne.
https://www.tv4.se/klipp/va/13330360/emelie-lamnar-festen-rasande-alla-har-ar-f-cking-dumma-i-huvudet Detta menade jag.
Medlem
har de låst poolrummet ikväll.....varning för vithajen
2021-03-30, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
nej det är nu mer att Emelie insett hon kan inte få AD han vill ha Madde vad göra hjälpa istället....
Bra om hon förstår det. Vi får väl se hur det utvecklar sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in