2021-03-30, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag har helt gett upp hoppet om att det kan bli fest i huset i år. Satt nyss och kollade klipp från BB 2006 (tror det var det året) När Peter sitter i bikten dagen efter fest kl 09:30 med en flaska vin och har ångest över att han pissade på golvet kvällen innan.

Nej men SATAN, så deppigt. Haha! Jämför med denna morgon när Vickan försöker göra en grej av att ha pissat eller inte pissat på golvet? Prank eller inte prank? Så oklart och värdelöst.
Medlem
Zingo2s avatar
AD har bollkänsla👍👍👍
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hoppas den här ”Olgafesten” som ska bli av till kvällen kan kompensera för 30-årsfesten a.k.a årtiondets misslyckande. Grabben förtjänar en ordentlig jäkla ferre!!

Verkligen! Men jag fattar inte hur de orkar dricka varje dag. Hade aldrig klarat det själv. De kan väl vänta tills imorrn så de får vara bakis och chilla idag.
2021-03-30, 16:25
Medlem
icons avatar
Hahaha! Mergims bästa insats i huset. Ratar Adrians uttjatade maktlek med burken med kommentaren att han ska hjälpa till med disken istället.
Kul på flera plan
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hade jag pratat med Narcos hade jag varje gång hon säger ”förstå du” svara med frågan ”varför skulle jag inte förstå?”. Hade blivit ett evighetssamtal.

Hahaha! Kan inte BB skicka in det som hemligt uppdrag till någon i huset att svara henne så
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Och idag

Jasså.. Missat idag. Men rövslickeri går fetbort. Då halkar man ner på min lista
2021-03-30, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Nardos populäritet är helt klart fabricerad, första veckan skulle hon åkt ut och är exakt likadan sedan dess. Hon har inte förändrats ett skit förutom att hon är lite mer sparsam när hon flippar ut.

Ingen gillar henne förutom ett fåtal högljudda fans på Instagram. Från icke skidåkande länder skall tilläggas. Hon kommer åka ut med huvudet före den dagen hon hänger löst igen.

Tror verkligen inte det, Hon får mest röster på ALLT. Snälla kolla appen nu på vilket lag vi hejar på. NArdos Leder. Ifall de står vem ska få åka ut kommer hon också få mest röster FÖR ALLA RÖSTER PÅ HNE PÅ ALLT.

STÅR DET:VILKEN DELTAGARE SKA SUGA KUK OCH ÄTA BAJS. Så väljer de nardos
2021-03-30, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Klippet på när Dompa bad Nardos visa röven börjar gå viralt. Många arga tjejtittare. Tur att han sitter säkert annars hade han rykt.
när piggsvinet drar på sig maddes linne som klänning och visar röven medvetet blir de lika arga då?Perfekt att ta in dickman och predika om sexuella trakasserier nu då eller hur ska de vrida och vända det här till nardos fördel
2021-03-30, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Nardos populäritet är helt klart fabricerad, första veckan skulle hon åkt ut och är exakt likadan sedan dess. Hon har inte förändrats ett skit förutom att hon är lite mer sparsam när hon flippar ut.

Ingen gillar henne förutom ett fåtal högljudda fans på Instagram. Från icke skidåkande länder skall tilläggas. Hon kommer åka ut med huvudet före den dagen hon hänger löst igen.

Sen så fick Katti mest röster första veckan men denna ggn fick nardos mer än hne. Och tkr även hon har ändrats väldigt mycket, så jepp. Hon kmr nog till dag 80 ksk
2021-03-30, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Tror verkligen inte det, Hon får mest röster på ALLT. Snälla kolla appen nu på vilket lag vi hejar på. NArdos Leder. Ifall de står vem ska få åka ut kommer hon också få mest röster FÖR ALLA RÖSTER PÅ HNE PÅ ALLT.

STÅR DET:VILKEN DELTAGARE SKA SUGA KUK OCH ÄTA BAJS. Så väljer de nardos

Jag röstar inte på produktionens meningslösa omröstningar.

"VILL NI HA SOL ELLER SOOOOOOL? "

Vet ej men hoppas fler tänker som jag och därmed kan den där statistiken va missvisande.
2021-03-30, 16:28
Medlem
kermiths avatar
Låt oss gissa på att BB strax återkallar bollen från mässen.
Tillbaka till pusha burk.
2021-03-30, 16:28
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vi tar väl Madde isf????

Hur menar du..att vi röstar på Madde? Jag trodde du var Juddanfan :P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto