2021-03-30, 15:21
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jovisst, men han klarar sig ändå.
Skulle nu vilja se att Tanya sitter mot Judith.
Det vore nåt!

Vilken syn när dom blir tvungna att bryta lös dörrkarmen i annexet för att försöka dra ut Ljugiths bauta-rumpa genom dörröppningen ut till studion, samtidigt som hon skriker: "JUDDAN IS NOT IN THE HOUSE!"

Väldigt viktigt att Ljugith åker ut, spyr när idioterna på DC ska envisas med att filma henne.
2021-03-30, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Alltså jag vill bara säga hur GENUINA de nygamla deltagarna känns. Det känns inte som att de gör sig till, skådespelar eller pratar utifrån något manus. Allt känns bara så jävla äkta och ingen kommer bli mer chockad än jag om det visar sig att de skulle kliva ut, säg... den 1 april? Det känns som att de är deltagare precis som de övriga. Mycket trovärdigt. Bra castat, BB! Man upphör aldrig att överraskas och tilliten är givetvis på topp!

Hahaha 😂👏
2021-03-30, 15:22
Bannlyst
Emelie spekulerar är ju bättre och roligare än Sami och Glasmans , ja vad hette deras show i bikten🤷🏻‍♂️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Varför tävlade bara 4 lag? Det är väl totalt 5 lag?🤔 Tacksam om någon förtydligar då jag missade brevet om tävlingarna!

Tror dom hade en tävling innan där ett lag åkte ut
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Hoppas Dompa vinner över Adrian

Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nardos instaarmé kan dra åt helvete. Dompa ska vinna hela skiten <3

Mmmh låt Dompa dominera sin första tävling nu!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nardos instaarmé kan dra åt helvete. Dompa ska vinna hela skiten <3
Oh yeah! 🤘
2021-03-30, 15:23
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Haha va sjukt! 😂 Synd att jag missade det!

Kommer säkert med i programmet i morgon kväll!
Medlem
Kan någon vänlig själ förklara upplägget för tävlingen? Missade brevet.

Förstått att en från varje lag kör varje gren och den som kommer sist där åker hela laget ut.

Sista laget kvar vinner immunitet?
Skulle inte någon åka ut? Eller åker dom bara ur tävlingen?
Medlem
icons avatar
Citat:
Alltså jag vill bara säga hur GENUINA de nygamla deltagarna känns. Det känns inte som att de gör sig till, skådespelar eller pratar utifrån något manus. Allt känns bara så jävla äkta och ingen kommer bli mer chockad än jag om det visar sig att de skulle kliva ut, säg... den 1 april? Det känns som att de är deltagare precis som de övriga. Mycket trovärdigt. Bra castat, BB! Man upphör aldrig att överraskas och tilliten är givetvis på topp!
Bannlyst
Jag vill se Simon spela hockey igen 😂
2021-03-30, 15:24
Medlem
Citat:
Haha va sjukt! 😂 Synd att jag missade det!
Besök närmaste dagis så hittar du det.
2021-03-30, 15:24
Medlem
Citat:
Hahahahah du levererar som vanligt.

Litar på att ni uppdaterar mig om hur tävlingarna går, vilka som blir immuna osvosv nu när jag måste jobba (vilket jävla påhitt)<3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in