2021-03-30, 12:17
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Vi räddar väl Nardos före än Victoria och Mergim?

Nope, sorry men sen ska de ut!
2021-03-30, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Tror inte deltagarna är speciellt roade heller, igår var det nog bara glada att se lite nytt folk. När nyhetens behag har lagt sig kommer det nog visa sig.
de har ju haft sin säsong redan förstår inte varför bb gör såhär.Billigt bara
2021-03-30, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Vickan går runt och berättar för alla att hon pissat ner sig. Stämmer det? Stämmer det också att hon ”i sömnen” viftat runt med fittan inför svenska folket? Pissade hon ner hela sängen?

Bild?
Jag såg inte detta, men när jag läser det så blir jag inte förvånad.
Vet vi kanske om någon annan blivit BB-legend genom att t ex pissa i sin väska och på golvet?

Angående de hemliga meddelanden hon gett till Adrian så undrar jag; Vad är oddsen på att Vickan själv kontaktat deltagarnas familj & vänner för att kunna ställa sig in hos dem i huset?
2021-03-30, 12:19
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja ...vad jag skrattade åt din sitta och gråtduscha med en spegel på fulfittan kommentaren i helgen.Du och grodan hade en bra pingpong match där

Haha man får bjuda till ibland. Kommentarer alltså, inte bild på fulfittan
2021-03-30, 12:19
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Vickan går runt och berättar för alla att hon pissat ner sig. Stämmer det? Stämmer det också att hon ”i sömnen” viftat runt med fittan inför svenska folket? Pissade hon ner hela sängen?

Bild?
Finns en bild på hennes rövhål i mörkret tidigare i tråden, runt 03:00-03:30
2021-03-30, 12:20
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Rätt intressant se vad gör Emelie nu under morgonen hon vart full som en anka och sova i samma säng som Dennis och han håller om hon, Kommer hon flippa som hon gjort so far varje gång misstänker det och vem blir tvungen lägga sig där gissar Officeren!

Annars tinade officeren upp en smula han kramade och höll om Madde en hel del ggr under aftonen då hon blev räddad av tittarna, Man såg han hade problem med känslorna och vad han skulle tänka och tror gissar det att hon fick gå in i annexet gjorde han var tvungen börja visa det han känner.....

Övriga well Julia hade en form av så här var det då jag var i huset sist med allt och alla och det berätta om ditt och om datt men över lag så var hon som vanligt utan Olga, Vicky som alla gnäller på vette sjutton men vuxit har hon på ngt sätt som jag har svårt sätt fingret på men att det finns AGG mot Mergim jo då det kan vi nog sätta på pränt.....

Mergim då tja det är energi och glädje som han beskriver sig själv med damp inslag sedan hur länge det går innan den vanliga Mergim dyker upp och om han dyker upp beror på hur mycket Vicky kan trycka på knapparna, Överlag så var det en helt ok afton då jag slutade kolla runt 02:00 i natt det var väl heta stolen med Vicky ett tag till men sedan var det lugnt!

Medlem
Kom igen med tävlingarna nu! fan detta väntande varje dag. Att dom inte lär sig
Medlem
1754s avatar
Fan vad Mergimtönten och Victoria kör över Julia så fort hon försöker börja snacka. Ryt ifrån Julia!
2021-03-30, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Jag såg inte detta, men när jag läser det så blir jag inte förvånad.
Vet vi kanske om någon annan blivit BB-legend genom att t ex pissa i sin väska och på golvet?

Angående de hemliga meddelanden hon gett till Adrian så undrar jag; Vad är oddsen på att Vickan själv kontaktat deltagarnas familj & vänner för att kunna ställa sig in hos dem i huset?

strategisk och vet vart hon ska lägga näsan i blöt är det tryffelsvin nivå på
2021-03-30, 12:21
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Någon skriver på instagram att ”det finns en anledning till att Mergim är ovän med alla från förra säsongen” och att det är därför Victoria är arg på honom. Någon som vet mer om deras beef?

Räcker väl med att han är Mergim?
2021-03-30, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Haha man får bjuda till ibland. Kommentarer alltså, inte bild på fulfittan
haha nej bilden får du behålla i kassaskåpet.
2021-03-30, 12:23
Medlem
Mergim är så mycket mer färgstarkare och skönare än Nardos. Nardos jagar bara efter AD nuförtiden och vill alltid hålla i alla tal, bestämma över gruppen och ha sista ordet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in