2021-03-30, 08:55
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Han såg sin kroppsform i profil.
😂
2021-03-30, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
”Vinnande lag sitter säkert”, betyder det med andra ord att om Victoria, Julia eller Mergims lag vinner så stannar den kvar i huset? Kan det vara så lätt?

Japp
2021-03-30, 09:00
Medlem
Detta händer i huset 30/3

Lag 1: Mergim, Adrian, Pedram och Tanja

Lag 2: Victoria, Alex och Emelie

Lag 3: Julia, Stephanie och Dennis

Lag 4: Nardos, Madde och Judith

Lag 5: Simon, Jaqueline och Joel

FÖRMIDDAG
- Brev om paktning

- Brev om lagindelning och information om Utmanarveckan

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Tävlingsmedley - vinnande lag sitter säkert

- Olgafest

Texten uppdateras under dagen.
2021-03-30, 09:03
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Stackars Alex asså, haha. Inte en käft som bryr sig om honom, först och främst var det ingen som kom ut till honom när han satt och grät i en timme typ.

Sen nu, Julia och Judith kramar om alla i vardagsrummet och säger godnatt, för att sedan bara gå rakt förbi Alex utan att ens kolla på honom.

Nu har han försökt få sympatier för att han ska sova ute i hallen under en halvtimmes tid, men knappt någon som bryr sig där heller.
😂
Big Brothers Stig-Helmer
2021-03-30, 09:03
Medlem
Har försökt skumma igenom tråden sedan i natt och har jag rätt uppfattning om jag säger att ingenting spännande hände? VV hade vidrig attityd i vanlig ordning, Alex bölade och Dennis var lost?

Kollade in i liven lite snabbt nu och såg att Dennis sov med Emelie och dessutom hade en arm över henne. KAN NÅGON SNÄLLA FÖRKLARA FÖR MIG vad i HELVETE alla killar som kommer in ser hos Emelie?!?!?!?!?!?!?!?

Alltså SNÄLLA alla snubbar i den här tråden
enlighten me
för jag FÖRSTÅR INTE

eller är det bara att hon tjatar om och hypear dem så jävla mycket när de kommer att de ser sin chans att få k-nulla med ett par pilatesbollar och ba "woohohohoho"? skulle inte förvåna mig för män är primitiva varelser.

gud inte bra att bli såhär upprör på morgonen, kanske dags att äta frukost
2021-03-30, 09:06
Medlem
Första Victoria säger när hon öppnar ögonen ”vår säsong”
2021-03-30, 09:08
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har försökt skumma igenom tråden sedan i natt och har jag rätt uppfattning om jag säger att ingenting spännande hände? VV hade vidrig attityd i vanlig ordning, Alex bölade och Dennis var lost?

Kollade in i liven lite snabbt nu och såg att Dennis sov med Emelie och dessutom hade en arm över henne. KAN NÅGON SNÄLLA FÖRKLARA FÖR MIG vad i HELVETE alla killar som kommer in ser hos Emelie?!?!?!?!?!?!?!?

Alltså SNÄLLA alla snubbar i den här tråden
enlighten me
för jag FÖRSTÅR INTE

eller är det bara att hon tjatar om och hypear dem så jävla mycket när de kommer att de ser sin chans att få k-nulla med ett par pilatesbollar och ba "woohohohoho"? skulle inte förvåna mig för män är primitiva varelser.

gud inte bra att bli såhär upprör på morgonen, kanske dags att äta frukost
Förstår heller inte det? Madde (och Steff ibland) är ju vacker som en dröm jämfört med Emelie?
2021-03-30, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Undrar det samma.
Och hur kommer brevet om paktning att mottas av deltagarna 🤔

Haha och vad innebär en "olgafest" 🤣
Så mkt frågor!
Haha ja
2021-03-30, 09:12
Medlem
htsolna08s avatar
Tror det kommer spåra rejält nu när de ska börja pakta.
2021-03-30, 09:13
Medlem
Förstår inte heller vad någon skulle se i emmelie.
Varför skulle de välja att ta in vicki förstår jag verkligen inte... fruktansvärt vidrig människa
2021-03-30, 09:14
Medlem
Stummakorianderss avatar
Hoppas att det bara är denna veckan som folk får pakta eftersom det är utmanarvecka. På lördag hopps jag att de förbjuder paltandes igen.
2021-03-30, 09:15
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Det var inte i denna tråden dock

Joel berättade i sovrummet för en stund sen att han fick veta något ikväll som gjorde honom ledsen men att han inte fick berätta det för någon. Nardos och Madde blev jättenyfikna och oroliga men han stod på sig och sa att han inte kunde berätta. Undrar vad det kan vara?
Fick väl reda på att hans stamkund hemma i Ume blivit diagnostiserad för aids?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in