2021-03-30, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Sovrum 2 bra tugg kan jag säga dig...
Officeren in och kollar läget lite runt Madde för veta vad hon gör sedan går han från situationen!

Vad gjorde officern och vad hände i S2?
2021-03-30, 07:30
Bannlyst
Det blev inte lyckat. Kul att se Julia iaf..
2021-03-30, 07:46
Medlem
DjPuttes avatar
Rätt intressant se vad gör Emelie nu under morgonen hon vart full som en anka och sova i samma säng som Dennis och han håller om hon, Kommer hon flippa som hon gjort so far varje gång misstänker det och vem blir tvungen lägga sig där gissar Officeren!

Annars tinade officeren upp en smula han kramade och höll om Madde en hel del ggr under aftonen då hon blev räddad av tittarna, Man såg han hade problem med känslorna och vad han skulle tänka och tror gissar det att hon fick gå in i annexet gjorde han var tvungen börja visa det han känner.....

Övriga well Julia hade en form av så här var det då jag var i huset sist med allt och alla och det berätta om ditt och om datt men över lag så var hon som vanligt utan Olga, Vicky som alla gnäller på vette sjutton men vuxit har hon på ngt sätt som jag har svårt sätt fingret på men att det finns AGG mot Mergim jo då det kan vi nog sätta på pränt.....

Mergim då tja det är energi och glädje som han beskriver sig själv med damp inslag sedan hur länge det går innan den vanliga Mergim dyker upp och om han dyker upp beror på hur mycket Vicky kan trycka på knapparna, Överlag så var det en helt ok afton då jag slutade kolla runt 02:00 i natt det var väl heta stolen med Vicky ett tag till men sedan var det lugnt!
2021-03-30, 08:07
Medlem
Önskar sammanfattning från natten. Slocknade vid 00. Bråk? Ligg? Skandaler?
2021-03-30, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Så uppfattade inte jag det.

Vicky varnade Adrian om Mergim. M har tydligen som plan att bonda med Adrian och spela "bästa vän" med honom. Att han även kontaktat Adrians syrra och vänner för att bli kompis med dem.

Vicky fick då en varning i o m att hon talade om saker som skett utanför. Hon fattade vad de menade, men spelade oförstående inför de andra, och fortsatte sedan prata om ett gemensamt spel de båda spelar.

Och hur tror du Victoria vet detta? Jo för att HON hört av sig till Adrians polare och syrra också. Hon är inte ett dugg bättre
2021-03-30, 08:13
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Önskar sammanfattning från natten. Slocknade vid 00. Bråk? Ligg? Skandaler?
Vare sig A B el C inträffade bara vänta kolla Emelies reaktion efter att Dennis hållit om henne hela natten, Det är väl där det kan bli lite drama utöver det var det väl en jäkla fest och den forts väl efter 2 då jag drog natta!
2021-03-30, 08:29
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kizzan10
Hörde Victoria säga tidigare ikväll ”jag vill varna dig för Mergim” till Ad och att hans syster inte fått något hat. Kanske hörde fel för det var mkt buller, men Victoria är slug! Kan tänka mig att hon hörde Adrian hälsa tlll sina kompisar häromdagen och då har hon snappat upp det och vill nässla sig in hos Adrian genom att säga deras namn. Kanske har hon fått reda på att han spelar något spec spel via lajven och använder det för att han ska tro att hon är nice?🤔
Anknäbben tjatade ju hål Adrians öron om "Settlers" helt maniskt, fast ger mìg fan på att hon inte spelat det en sekund.
Verkar riktigt instabil minst sagt VV, konstant på gränsen till psykos?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-30 kl. 08:38.
2021-03-30, 08:29
Medlem
Varför bölade Alex igår igen?
2021-03-30, 08:32
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det blev inte lyckat. Kul att se Julia iaf..
Jo, tills hon började prata nästan enbart med ÄckelJudith?

Man undrar ju om hon fått order att göra det av produktionen, eller om hennes omdöme numera är nerspolat i toan?
2021-03-30, 08:34
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Varför bölade Alex igår igen?
Ingen vet?
Och framförallt, ingen bryr sig! (inte i huset iaf) 😂
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-30 kl. 08:36.
2021-03-30, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Julia sa att det står i deras kontrakt att de inte får prata om utsidan. Vad bra det gick om det stämmer.

Då var det bara att börja packa och vända om. Tack för att ni kom, trevligt att råkas, ha det gött, HAAAAJ!
2021-03-30, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Anknäbben tjatade ju hål Adrians öron om "Settlers" helt maniskt, fast ger mìg fan på att hon inte spelat det en sekund.
Verkar riktigt instabil minst sagt vv, konstant på gränsen till psykos?

Förra året var hon ju lika slug. Hon hade sett programmet då också och kom in och hängde efter de hon visste var populära. Hennes agg mot Mergim är inget spel utan hon är ju en tvättäkta mobbare. Nog för att han är dum i huvudet men hon är fan fruktansvärd.

Att hon sen fått delge så mycket information åt tex Adrian från utsidan gör att hela den här säsongen tappade sin mening. Det här bryter ju inte ner någon där inne, snarare tvärtom. Förstå energin när någon kommer in och hälsar från deras familj innan ens halva säsongen gått. Eller berättar att man är populär bland tittarna? Nej fy FAN.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in