Måste ge Mergim för hans peak när han sa "det är skönt utan grupperingar" little do they know. Det kommer att röra om i grytan. Undra om det inte blir nomineringar från deltagarna i framtiden. Det finns redan oskrivna och tysta pakter i huset.
Simon, Dennis, Steph är nomads och glider lite hur dom vill. Med pakter tillåtna och när deltagarna får ta del av informationen så kan grupperna tom splittras mer.
Nardos, Adrian, Pedram och kanske Alex kommer att leta efter nya pakter. Inte att dom blir en egen. Nardos och Pedram kommer att ingå i en pakt det är helt klart. Dom kommer vilja ha med Mergim men Mergim kommer att vilja ha Tanja.
Nä Big Brother blev mycket bättre samma sekund som dom läste upp att pakter är tillåtna. Emelie kommer ALDRIG att kunna hitta en lojal pakt, nu slår ens attityd tillbaka mot en efter 42 dagar. Joel hugger Emelie i ryggen alla dagar i veckan för Madde. Judith kan bli spelad som fan utan Tanja och Tanja har sin PH erfarenhet så det kommer nog till användning och hon kan utnyttja Judith väl.
Näe jag skulle kunna spekulera och skriva av mig så mycket så att det skulle ta hela natten så jag slutar där. Kul att det händer något nu, händer något på riktigt.
Alex fortsätter att kladda på Emelie.
När ska han fatta att hon inte är intresserad!?
Hon får kanske be produktionen om hjälp för han verkar inte fatta någonting.
Pinsamt.
Fatta när grannarna kollar ut och ser att hälften av grannarna står och kastar ut sina tv från balkongen för att sedan gå ner och hämta dom och kasta ut igen.