Om skogshuggar-trynet Vicky bondar med Bardos, då kommer tyvärr Bardos hamna på min shitlist tillsammans med alla övriga deltagare utom Katti. Fast nu är Katti ute så millen kan lika gärna gå till kermiths lil' snack Officiern <3 eller eventuellt Tanja w/e..
Mja vill ni inte se så logga off då jag tänker kolla för man ser hon har vuxit som person Vicky, Jag nollade skalle och inte det som var förra säsongen enda som finn är väl Olga nytt år ny chans för alla tre!
Jobbigt LÄGE för officeren i natt....
Kommer nu officeren hamna i samma binge som Madde eller forts han med Nardos...
Många jäkla frågor och inga svar ännu!
Officeren står ändå stolt och stark. Norrländskt stål har grott långsamt till en pumpande muskel.
Det slår i takt till hans karaktär och ett vackert yttre. Känslor stannade kvar i smältdegeln.
Alright. Ser dock inte att hur en pakt skall kunna vara speciellt utslagsgivande under rådande omständigheter.
Hade man däremot haft kvar nomineringarna hade det varit något helt annat. Så jag har lite svårt att förstå uppståndelsen.
Men hade dom fått pakta under skol och hockey veckan kunde lärarna paktar/pratat ihop sig med elever om vem som skulle få immunitet och domarna kunde ha pratat ihop sig med olika lag om vem som skulle vinna.