2021-03-29, 22:18
Medlem
Man hör Vicky, Julia och Mergim i badrummet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Nya tjejen. Så fake.
Allt hon gjort sen hon kom in är att anstränga sig för att vara "rätt".
Står och bölar nu. Pinsamt.
Åk hem!

”ÅHhHhhH MaMmA KaTti” mitt framför Steph.
Känt henne vadå 3 dagar?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Jag har lite av samma känsla. Stör mig överjävligt, men kan inte riktigt sätta fingret på vad..

Har några jag kan komma på på rak arm:

1. Hans sjungande. Han sjunger inte falskt eller något men han tar bara efter smöriga pojksångare och försöker efterlikna dem så mycket det bara går. Ingen kreativitet.

2. Han har ofta åsikter om hur han tycker det ska vara. "Jag tycker vi ska göra såhär." Vem är du att tala för hur en grupp på ett tiotal ska göra?

3. Han är flickig. Det är svårt att lita på en av manligt kön som drar sig till tjejer på det sättet. Opålitlig, illojal och en skvallerbytta.

Nej. Joel ska bort.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Dom pratade om det i rökrutan tidigare,
Katti vill inte att Stephi skulle gå in läsa om sig på Flashback.
Men Katti skulle gå in där och läsa.

Stephanie klarar sig bra här, det är värre för kärringen.
Medlem
wolfiess avatar
när kommer dem in??
2021-03-29, 22:19
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Bianca Ingrosso och Rosannas draghjälp hjälpte Madde att få fortsätta svansa efter Adrian.
Det enda positiva är att fegis-Adrian kommer bli tvungen att bekänna färg snart.
Ja de kommer bli jättespännande att höra Maddes prat om fina Adrian om och om och om och om igen.
Snart, jättesnart, när dom helst kommer dom att bli ihop och DÅÅÅ blir det säkert massa prassel under täcket. För de är ju jättespännande.
Eller så kommer det bli exakt lika spännande som tidigare.
Längtar verkligen.
Bra tv!
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Skulle säga att han är jävligt falsk, kanske mest falsk därinne men han döljer det jävligt bra. Skulle vara intressant att se hur han hade klarat sig i en eventuell omröstning. Tror inte han är särskilt populär bland tittarna.

Ungefär så jag också tänker. Så fort han hänger löst så måste vi få ut honom.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Skitsnack, det är bara du och flera andra som missuppfattat, han är ny deltagare bara! det ska dock ske nya överraskningar thats it

” Med nya deltagaren Dennis Asteson i huset väntar nya överraskningar redan på måndagens veckofinal.

Jag kan säga att det kommer in tre utmanare från förra säsongen. Det kommer även framöver bjudas på flera plot twists i veckofinalerna. Som tittare kommer det att bli superspännande.”
Medlem
Man hör Viktoria mm i badrummet.?
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Skulle säga att han är jävligt falsk, kanske mest falsk därinne men han döljer det jävligt bra. Skulle vara intressant att se hur han hade klarat sig i en eventuell omröstning. Tror inte han är särskilt populär bland tittarna.

Jag är lite rädd för att han får Nardos röster om hon inte sitter löst dvs. Nardos verkar ju ha en armé, de låter mest men vet ju inte om de är flest i och för sig.
2021-03-29, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Kunde varit värre: Amelia!

Haha ja fy faan! DET hade vart ännu mer tortyr!

Fan vad Dennis växer i mina ögon hela tiden 🤔
2021-03-29, 22:20
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Bianca Ingrosso och Rosannas draghjälp hjälpte Madde att få fortsätta svansa efter Adrian.
Det enda positiva är att fegis-Adrian kommer bli tvungen att bekänna färg snart.
LÅt oss hoppas

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in