2021-03-29, 22:02
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clowerzs
”Vi har fått in två nya på en vecka det är omöjligt att båda skulle få stanna” va chockade dom kommer bli när det kommer in tre nya ikväll haha! Men dom kommer väl också misstänka att dom är tillfälliga jokrar! Ingen som sitter på inside info angående det? De måste ju nästan va så eller

Jag tror de är jokers, om nu Mergim försade sig. Men oavsett så är det väldigt möjligt, Jockiboi var med förra året och varför skulle tre gamla få revansch redan året efter med stöd pga. ”Kändisskap”.

Fy helvete om hypotetiskt Mergim skulle vinna, men lite drama sitter inte fel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Som när Simon var mer ledsen över att Tess åkte, än han var glad att Steph kom tillbaka. Hahah, åh..
Hahah men exakt så. Repris på den.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Flinar lite åt att kameran hoppar mellan Madde och Mössan. Han går ju och hoppas på att Katti kommer tillbaka

Min känsla också
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Hur fan tänker folk!?
Bedrövligt!
+1 Madde bidrar inte med någonting! Oki, hon ser bra ut men det räcker inte!
Medlem
idiootens avatar
Plötsligt hejar man på julia efter simon
Medlem
Heja Madde
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Fan också, inser nog att jag kommer sakna Katti trots allt... Hon har verkligen bjudit på sig själv nu när man ser tillbakablicken.

Frågan är bara VARFÖR inte Patzy fick en ny chans att komma in i huset istället för kaosiga Mergim?!

Hade inte han fått HIV? Inte ens PK-Sverige gillar HIV-positiva bögar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeySuite
Nu jävlar börjat BB. Kumbaya stämning gone. Blir en rolig vecka

Som jag hoppas du har rätt!
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Fan också, inser nog att jag kommer sakna Katti trots allt... Hon har verkligen bjudit på sig själv nu när man ser tillbakablicken.

Frågan är bara VARFÖR inte Patzy fick en ny chans att komma in i huset istället för kaosiga Mergim?!

Han har en hel klan bakom sig, som har satt press på BB att åter igen ta in honom. Man vågar inte annat
Medlem
hittanemoos avatar
Tror detta kan bli ett lyft för programmet - Katti spred inte direkt positivitet i rökrutan. Gillade henne ibland, t.ex när hon gav allt hockeytävlingen när de skulle trycka på knappar fast hon var immun.

Men programmet behöver inte en 60-åring moraltant, min mamma hade varit det mindre, dock skulle hon aldrig ställa upp i BB.

BB behöver trashigt folk. Punkt slut.

Ikväll hoppas jag på romans mellan Tanja och Dennis. Vill se Pedrams reaktion, han grät ju över sitt "ex" för någon dag sedan så har inte så mycket att säga till om.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Kallar du din morsa det med?
Min morsa är ingen gnällkärring så nej det gör jag absolut inte !
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Var en tidsfråga, samtliga gånger Kattis har suttit osäkert har det varit mot otroligt hatade deltagare. Madde har inte jättestort stöd men de flesta föredrar nog henne framför Katti.

Nä BB-produktionen och bianca, vad har dom för betydelse för scerges bbresultat 😂

Skitsamma. Det här innebär att fler kommer hata adrian för att han inte vill bli maddes prins. Det är positivt för simon. Jag vill fan höja dennis. Jag vet att han är ny, men han har bara varit skön. Why not?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in