Julia: Jag hade helt missat att hon förlovat sig! Kul för henne men suck.. Har svårt att se att hon kommer vara lika härlig som förra säsongen. Tror vi kan glömma Olga i år.
Mergim: Ser redan framför mig hur han och Joel skriker av "rädsla" i kör.... Frågan återstår vem som blir årets Lennie, som beskyddar Mergim (och kanske även Joel?) från skräckveckan.
Victoria... Har tydligen insett vad som är viktigt i livet. Vad ska man säga? Vi alla har olika ambitioner, men att vara med igen - och gå in med insikten att man INTE kommer vinna, varför går man ens in igen då...
Ska inte bli för långrandig i detta inlägg. Husets viktigaste moment pågår. Fösa burk. Fast denna gång med Judith och Nardos.
allt handla för alla 3 om att bara boosta sina följare på instagram och få leva kändisliv några månader igen
Jamen de meningslösa fittorna måste ju själva trott att de gjorde det där av nån anledning?
Är också trött på hela gänget. Kan inte ens bestämma mig för vem jag vill ha kvar. Känns som det kvittar.
+1. Lär ju bli värre när patrasket (inte Jullan) kommer in.
Nån kanske redan skrivit det, men: går inte att boka tid på Jullans salong innan 28 maj på nätet. Kan ju vara en fint för att luras, kan också innebära att hon tar höjd för att vara borta så länge. Den som lever får se!
HEJ ALLESAMMANS! Första gången man skriver här sen finalen. Mått skit över att jag inte hunnit kommentera denna säsong men både sett liven och läst tråden varje dag. (En längre summering av deltagarna kommer senare)
Hörde att Jullan ska in ikväll och det kan man ju bara inte missa!!!! Äntligen händer det saker! Tänkte på det häromdagen att man saknar deltagare i stil med Jullan (Olga) och Mergim. Lite mer fart + lite mer drama. Dock hoppas jag Mergim bara kommer in för att få igång drama sen får han gärna dra.
Julia: Jag hade helt missat att hon förlovat sig! Kul för henne men suck.. Har svårt att se att hon kommer vara lika härlig som förra säsongen. Tror vi kan glömma Olga i år.
Mergim: Ser redan framför mig hur han och Joel skriker av "rädsla" i kör.... Frågan återstår vem som blir årets Lennie, som beskyddar Mergim (och kanske även Joel?) från skräckveckan.
Victoria... Har tydligen insett vad som är viktigt i livet. Vad ska man säga? Vi alla har olika ambitioner, men att vara med igen - och gå in med insikten att man INTE kommer vinna, varför går man ens in igen då...
Ska inte bli för långrandig i detta inlägg. Husets viktigaste moment pågår. Fösa burk. Fast denna gång med Judith och Nardos.
Den där jävla burksmittan sprider sig över hela huset. Värre än covid. Alla där inne är besatta av burken. Ny pandemi kommer ske allt eftersom deltagarna blir utröstade. Jag är rädd