2021-03-29, 19:40
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Med Cosa Nostra-kontakter

Det är lite dystert i mässen, märker jag.
Gentlemannen har fallit i onåd. Överaktivt gullande med den lilla flickan i huset. Inte bra. Samtidigt som rådissande av Madde har skett. Propagandaavdelningen är överhopad av arbete just nu. Det ser mörkt ut nu. Gryningen kan inte komma snabbt nog.

Ja, Major Moscow. Är inte Scotland Yard med som understöd känns utvecklingen osäker.
Likaså Gentlemannnen som vänsterprasslar med Köksan. Det är spänning i luften på mässen. Hungriga blickar möter hoppet som tittar bort. Korpen utanför skiter på fönsterbrädan medan den olyckliga katten leker ihjäl skogsmusen. Endast propagandaministern är ännu inte berusad och med förståndet i behåll.
Medlem
fattig jävla produktion, censurerna är mer intressanta än programmet.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Hon grinade för pedram. Inte över lapdancen.

Hon var nog lagom nedpetad från sin piedestal, men hon bölade inte pga Tackie.
Var skrev jag att hon grät över Jackie, skrev att hon grät men nekade till att ha gråtit på söndagen.
Medlem
Antar att det blir censur 2/3 av kvällen. Kukhuven.
2021-03-29, 19:41
Medlem
xrlpyts avatar
Det är inte många minuter live man får mellan de "tillfälliga" avbrotten..
2021-03-29, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Antar att det blir censur 2/3 av kvällen. Kukhuven.
rättelse 3/3 delar🤣🤣🤣
2021-03-29, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Väldigt spännande att jag får reda på mer om Vickan nu i tråden. Jag ogillade aldrig henne! Jag tyckte synd om henne för de visade att hon var väldigt ledsen och grät. Jag hade aldrig något problem med henne.
Så spännande med ny info även fast det kom ett år senare! 😂
Hon grät ju så fort någonting gick emot henne haha. Använde verkligen gråt och tårar för att få sympatier (från både de andra deltagarna och tittarna).

Tror inte det var någon i tråden här som gillade henne tbh. Därför alla lackar på att hon ska komma in igen hahah.
2021-03-29, 19:43
Medlem
lillaflippens avatar
Varför så mycket censur nu? Har arantxa pratat med huset än? Hon brukar ju göra det när dom sitter och käkar middag innan måndagsfinalen för att testa ljud och snacka lite.
2021-03-29, 19:43
Medlem
Zingo2s avatar
Om de nu inte får salmonella, vad ska ni klaga på då?
2021-03-29, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Tror inte Rosie tillhör produktionen. Hon har väl bara castat Madde, Dennis och Nardos.

Som av en slump så ska nardos och madde förfördelas som fan.

Kolla bikterna. Alla vill ha kvar madde. Hon kommer inte åka någonstans. 3 as som kaosar ska vara plåster på såren.

Jag tycker synd om folket (bl.a. mig själv) som lagt mkt tid och energi på förra säsongen. Så kommer dom tillbaka.
2021-03-29, 19:44
Medlem
Jag tippar på mycket censur i kväll. Kasta pengarna i sjön-tv. Idiot pk TV4.
2021-03-29, 19:46
Medlem
Lala.s avatar
Julia kommer nog ha roligast med Simon.

Mergim kommer vilja vara med Adrian och han gillar nog nardos också, iaf till en början. Jag hoppas han startar en flirt med Joel!!

Vicktoria vet jag inte så mycket om, hon väljer nog att va med pedram och Dennis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in