2021-03-29, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jodå, jag vet att han ska in, jag menar att det är aprilskämtet. På torsdag (1 april) säger BB "LUUUURAAAAAD!" och så drar de gamla deltagarna igen. Annars kommer jag tappa det.
JAG har redan tappat... men! Glädjer mig att få hånskratta åt bögrim en stund till. Det är så segt ändå.
2021-03-29, 19:05
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hehe.
Mohamed.
Naturligtvis. Man vill ha kvalitet inte kvantitet. Helst hade jag önskat en giftig italienska
Inklusive bra på mat från medelhavet. Mörkt hår och stora ögon är finemang.
Kakmonstret är min nära vän ska hälsa honom.
Madde fiiiiiiiin. Hon får gärna ha på sig vad som helst, den flickan passar i allt. Mums.
Hoppas jag slipper böla ikväll. Hur skall jag kåta på Steph eller Katti. Omöjligt. Det går inte.
Hjälp mig.

Med Cosa Nostra-kontakter

Det är lite dystert i mässen, märker jag.
Gentlemannen har fallit i onåd. Överaktivt gullande med den lilla flickan i huset. Inte bra. Samtidigt som rådissande av Madde har skett. Propagandaavdelningen är överhopad av arbete just nu. Det ser mörkt ut nu. Gryningen kan inte komma snabbt nog.
2021-03-29, 19:06
Medlem
Vad gör de för käk? Pasta med currysoppa?
2021-03-29, 19:06
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Julia och Världsvana Vickan
Julia är välkommen när hon vill, känner jag. Hon är jävligt kaxig också, vilket jag älskar. En härlig ryska.

Victoria kan dra.

Alla fattar för övrigt att det här är ett aprilskämt, BB. De kommer lämna 1/4. Ha-ha, vad roligt. Oj, så spännande att se hur många ni lyckas lura, va? Diskret.
2021-03-29, 19:07
Medlem
burialhexs avatar
Alex har försökt med samtliga tjejer i huset, nu är de Kattis tur
2021-03-29, 19:07
Medlem
Fan vad det skriks i huset. Får huvudvärk. Judith och Emelie håll truten era apor!
2021-03-29, 19:08
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Julia och Världsvana Vickan

Hur har hon fått smeknamnet världsvana Vickan? Jag såg inte liven förra året bara programmen.
2021-03-29, 19:08
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chollen
Undra om Juddan tvättade händerna efter att hon grävde i sitt arsle?

Handtvätt är en ovanlig fågel i huset. Så, nej!
2021-03-29, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ok, så du håller alltså med Peddot då att Ola Rapace syster (Noomi, som väl egentligen är hans ex?!!) 😳 var mamman i första säsongen av gåsmamman? 😳

Och att övriga säsonger var det Sara Sommerfelt som spelade mamman? 😳 (Det var ALEXANDRA RAPPAPORT SOM SPELADE MAMMAN, I ALLA JÄVLA SÄSONGER!).

Hans dumhet har inga gränser, skulle då jag påstå. 😉
Alex satt och orerade idiotier om filmen ”Quick”, som för övrigt är skitbra. Men, han hade noll rätt. En idiot, som vi alla vet. Peddo Exakt lika dum i huvudet. Störande!
2021-03-29, 19:09
Medlem
Chollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Alex har försökt med samtliga tjejer i huset, nu är de Kattis tur
Tror han är mer intresserad av AD.
Han smekte försiktigt ochbdiskret ADs arm när de båda hade en arm bakom kattis 🤣
Sen när AD drog så försvann Alex arm
2021-03-29, 19:10
Medlem
Vet ni vad Dennis helt ärligt ser ut som?

Han ser ut som en Filip Dikmen om Filip Dikmen skulle vara skurk i en Spidermanrulle där han kommit över ett ämne som gör att han växer och blir mer muskulös samt får ett mer "elakt" utseende.

Bara jag? Jag är även väldigt ansiktsblind så jag kan ha helt fel. Men denna tror jag på.
2021-03-29, 19:10
Medlem
Sååå, det är viktigt att byta skedar flertalet gånger under matlagningen men att gräva sig i röven och fortsätta plocka med matvarorna det är NEMAS PROBLEMAS 🤪

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in