Citat:
Ursprungligen postat av
fnizz
Alla som säger rösta Katti så Madde åker, tror jag inte alls på, då måste vi rösta på Stephi!!
Tror Katti har mkt stöd och Madde har hela influensersverige bakom sig typ🙁
Detta är enligt mig en måndagsfinal där man bör rösta seriöst på den man vill rädda dvs förmodligen en majoritet på Adrian, sen får man se vem som åker. Blir ingen större förlust för oss som tittar på liven. Kattis syns bara i rökrutan liksom Steph såvida hon inte gråter. Madde syns bara i sovrummet snackandes tråkig skit med tråkigt folk.
Denna måndagskvällen är en win/win/win. En tråkig åker ut, 3 kommer in så det blir obalans och det vankas fest. Tilltugg och några spännande öl som jag aldrig tidigare smakat på väntar. Imorgon får det bli tröttsamt på jobbet för ikväll/natt måste det ske grejer i huset. Om inte så är denna säsongen helt körd och går inte att rädda. Då måste nästa veckans tävling behöva vara att dom slår ihjäl varandra och pakterna tillåts.
Emelie, Joel och Madde kommer hänga i sovrummet om Madde sitter kvar annars blir det Joel och Emelie bara med sällskap av kanske Adrian och Alex ibland. Nardos kommer äntligen att våga sig ut för att en ny blatte kliver in i huset. Men sovrummen borde låsas när det är fest.
Mina förhoppningar ligger hos Nardos ikväll, och hos Pedram "Jag-fuckar-ur-om-någon-sabbar-kemin" lets go!
Låt oss skåla när Steph åker, nu är hypen på riktigt. Hoppas att jag inte blir besviken som vanligt