2021-03-29, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Kollade lite nyss på då Katti gick OCH man ser hon grinar illa då hon går undrar om hon inte kvittar in handduken frivilligt i afton, För det är ett elände om det hände ngt med höften och hon valde köra till veckofinalen för att se men jag TVIVLAR det håller....

Det verkade som att hon bara sträckte en muskel baksida lår. Tycker inte synd om henne då hon bara har sig själv att skylla på. Kropp som en babian med spindelben och har inte rört på sig sedan tidigt 80-tal.
2021-03-29, 17:08
Medlem
Jag mår dåligt av se Madde, klarar inte av det, hon är sån fin person, nu tar hennes resa liksom slut.
2021-03-29, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan det låter ju kul. Skall logga på igen. Tack för fina nyheter.

du är välkommen det är den discorden med en tv jag snackar om den andra kan dra åt helvete
2021-03-29, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Får ändå vara nöjd med dom siffrorna så länge Narcos har en bit till toppen. Hon oroar mig.

Ganska säker på att Nardos ör på topp ändå. 90% av bb instagram följare sipportar nardos och de har ej facebook som t ex jag. Dock är inte Nardos 1an på litsna men tycker hon minst borde komma till dag 85 ksk. Vi behöver henne i huset
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Jag tror Mergim har blivit en liten ungtupp med hybris. Hoppas det blir coq a vin till middag imorgon

Hihihi! Undrar om han kommer komma inglidande i sin fula rosa BB-hoodie från förra året?

MVH/Gnomegirl.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Du pratar så mycket och så fint om Madde att jag snart blir kär i’na.

Groda gilla mmmmm Madde.
Håll tassarna på behagligt avstånd
2021-03-29, 17:10
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan det låter ju kul. Skall logga på igen. Tack för fina nyheter.
Vilken discord grupp snackar nu om nu...
Dra det på PM
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Alex måste få av sig västen och ramla av den höga hästen ikväll, vill se honom ligga och gråta under ett täcke runt 23-tiden gärna tillsammans med Emelie och Judith, vore guld.

Han och Vickan skulle fasiken kunna göra ett par. Båda har personligheter ingen tål. Låt dom hitta och utplåna varandra.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja riktigt jävla ful är den kommer ihåg förra året när hon fyllde år och fick in kort på svante och dem firade henne i sängen så hörde man sami tyst säga "fan vad ful" ingen reagerade dock

HAHAHAAH åh gud vad jag älskar Sami..så jävla rolig 🤣
2021-03-29, 17:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag mår dåligt av se Madde, klarar inte av det, hon är sån fin person, nu tar hennes resa liksom slut.

Neeeeej.
2021-03-29, 17:12
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hihihi! Undrar om han kommer komma inglidande i sin fula rosa BB-hoodie från förra året?

MVH/Gnomegirl.
Hoppas det! Ska bli kul att se dem glida in och möta sina wish-kopior.
2021-03-29, 17:12
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Jag tror Mergim har blivit en liten ungtupp med hybris. Hoppas det blir coq a vin till middag imorgon
Vad har han att skryta om? Lennie som vägrar ha kontakt med honom eller hans glamörösa liv boendes hos sina föräldrar och tågvärd i Hässleholm inget snyggt CV precis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in