2021-03-29, 08:26
Medlem
Lissabonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Ni vet att mergim kommer in i huset ikväll va? Som deltagare och inte mullvad

Då kanske Joel får bita i kudden då. Eller kanske blir de mergim som biter i kudden?
2021-03-29, 08:28
Medlem
DjPuttes avatar
Se där se där....
Madde i soffan - Alex i fågelholken ....
Man börjar tro att Alex vill också ha Madde dvs dem officeren vill ha vill han också han seek and destroy tagets, Sedan så AD är vuxen man väljer vart han ska sova och nu ligger han i samma säg som Nardos där det är safe för han vet lägger han sig vid Madde kommer han inte kunna sova för då är det skeda och annat och det är förtidigt för han misstänker jag!

Så istället om BÅDA är kvar i afton vilket jag tror dem år så kommer han självmant lägga sig vid hon då han är mogen för det kapitlet ska ni se, Men hur som ett triangeldrama är aldrig av ondo så att säga liksom men återstår se i afton!

Fortf står tipsen att Katti åker ut i afton!
2021-03-29, 08:29
Medlem
esetts avatar
Vilken självinsikt har Mergim egentligen?

Citat från Expressen:

"Varför tror du att de ville ha med dig igen?

– Ärligt talat, jag gjorde bra tv, folket älskar mig för den jag är. Det känns faktiskt som att jag aldrig lämnade huset. Jag har levt ”Big brother” i ett år nu."

Han har verkligen inte tagit in vad folk tycker om honom.
2021-03-29, 08:32
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Det händer idag 29/3

FÖRMIDDAG
- Väckning

- Luncha med BB kl 12.00
EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Packa era väskor

- Veckofinal kl 21.00
Tre nya deltagare går in i huset

då var det bekräftat att mergim victoria och julia kliver in i huset ikväll fyfan
Olga kommer in i huset då kommer det flippa ur rejält på festerna med Denniz...
Vickan tar jag in kan skapa den ordea i skiten man vill ha säger ÄNTLIGEN en som kan surra med Nardos!
Mergim oj oj oj man undrar vart ska Emelie sova nu då så Joel får sin buddy in bed.....
2021-03-29, 08:33
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ja de visar det ganska bra, speciellt dom första avsnitten. Blir löjligt bara när halva teamet ska bli ihop med varandra, så är de i alla fall inte där jag arbetar.
Serien var helt ok sett över hela. Hoppas nästa säsong blir mer arbete igen då folk behöver se hur verkligheten ser ut och att en polis också bara är en vanlig människa.

Känns som utröstningen inte betyder så mycket.
Hoppas Katti blir kvar ett tag till men ingen av de andra nominerade skulle ja sakna.
Det var som fan! Du ÄR en polis irl?

Bugar och bockar för allt ni gör, förstår inte hur ni står ut? Speciellt inte om du patrullerar i Stockholm!
2021-03-29, 08:33
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Vilken självinsikt har Mergim egentligen?

Citat från Expressen:

"Varför tror du att de ville ha med dig igen?

– Ärligt talat, jag gjorde bra tv, folket älskar mig för den jag är. Det känns faktiskt som att jag aldrig lämnade huset. Jag har levt ”Big brother” i ett år nu."

Han har verkligen inte tagit in vad folk tycker om honom.
Han är värd en 2:a chans som de 2st andra som ska in i huset......
2021-03-29, 08:34
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Ni vet att mergim kommer in i huset ikväll va? Som deltagare och inte mullvad
NÄ, sluta nu!
2021-03-29, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Olga kommer in i huset då kommer det flippa ur rejält på festerna med Denniz...
Vickan tar jag in kan skapa den ordea i skiten man vill ha säger ÄNTLIGEN en som kan surra med Nardos!
Mergim oj oj oj man undrar vart ska Emelie sova nu då så Joel får sin buddy in bed.....

båe mergim och victoria är båda riktiga nardos fanboys så där lär det inte bli nåt tjafsande snarare kommer dem hänga på hennes pipa

jag hoppas att dem bara är mullvader och lämnar huset efter 2-3 dagar annars kan bb dra åt helvete
2021-03-29, 08:35
Medlem
burialhexs avatar
Alltså hur ska de få plats med 16 deltagare i huserande nu 1 åker ut och 3 går in ikväll?
2021-03-29, 08:37
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
båe mergim och victoria är båda riktiga nardos fanboys så där lär det inte bli nåt tjafsande snarare kommer dem hänga på hennes pipa

jag hoppas att dem bara är mullvader och lämnar huset efter 2-3 dagar annars kan bb dra åt helvete
Dem är vanliga deltagare så den där teorin kan du glömma, Jokrar kastar dem in för att få till produktionen och dessa 3 bidrar med just den biten!
2021-03-29, 08:38
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Han är värd en 2:a chans som de 2st andra som ska in i huset......

Absolut, men det är inte det jag vill poängtera. Det jag ville säga att han har noll självinsikt, går i tron att alla älskar han och dyrkar marken han går på. Han borde komma ner på jorden lite.
2021-03-29, 08:38
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Alltså hur ska de få plats med 16 deltagare i huserande nu 1 åker ut och 3 går in ikväll?
Det finns samma antal sängplatser efter i afton som så många dem är i huset då.....
Gissar är Madde 6 AD kvar i huset kommer dem nog sova med varandra.....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in