2021-03-29, 01:36
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag ville höra fler spökhistorier och se fler skrämselförsök.
Fattar inte varför inte bb vill att det ska finnas underhållning i sovrummen.

Finns bara en förklaring. För att kameramannen själv vill sova.
Nu tex. så följer kameramannen inte efter vart Narcos drog iväg helt plötsligt och den som rusade ut (hann ej se vem det var)..
2021-03-29, 01:36
Medlem
Förstår inte hur de kan sova i samma rum som de som snarkar. Jag hade kvävt dom.
2021-03-29, 01:37
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Maddes motivering: det är mycket prassel i sovrummet, vi vet vad hon syftar på 🤣 men nardos är så jävla vidrig, det där är ingen bror syster relation

Hon är alltså svartsjuk, hoppas på bråk. 😃
2021-03-29, 01:37
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Stängde av liven i 3 min när jag går in är Nardos ute ur rummet. Va hände??

Undrar samma som du. Orkar inte lyfta på arslet och gå växla mellan kamerorna. Någon snäll själ som känner sig manad? Nu gick någon med öltunna förbi precis.
Står fast vid att kameramannen ligger själv och sover, annars hade h*n skött sitt jobb och följet efter i DC. Jävla as
2021-03-29, 01:38
Medlem
aina08s avatar
Fler verkar gå upp men mediagymnasiet har bestämt att de mest intressanta att visa i DC är Adrian som försöker sova.
Spännande.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
DC missar när Madde och Nardos pratar 😡😡😡😡
De lallarna har gått och lagt sig för längesen, det är en utvecklingsstörd tax som har tagit över kontrollrummet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hmm, fast Gynning var väl inte med 2011?
Med Rodney och Widerstet?
Nä, det är möjligt att det var olika säsonger. Det har jag ingen koll på.
Medlem
Asså snälla sluta skyll på NARDOS. Ni är så bra på att skylla på henne. Det är så fkn tydligt att Ad inte vill sova med Madde. Hon sa aldrig att han inte ska sova med Madde för att hon vill ha röster. Utan hon sa de madde sa om att hon vill inte tittarna ska bli besvikna.
2021-03-29, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Man undrar ju naturligtvis varför een vuxen man på 30 bast väljer att sova med en liten ung afrikansk flicka när det finns andra i hans ålder som dessutom vill att han sover med dom, även utan att det blir något. Han är ju för fan 30 år!

Inte nog med det dessutom kliar de båda varandra och prasslar med täcket som gifta par för.
Märkligt
Han är helt efterbliven, hon ser ut att vara 12 och beter sig ännu mer omoget....Han ser inte ens av att njuta hennes massage, men ändå väljer att lägga sig bredvid henne gång på gång
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag har missat det helt, men någon hade visst hört talas om det förra veckan. Jäkligt häftigt i alla fall, jag hoppas den inte ligger i närheten av någon stad..!

Madde gled visst iväg till vardagsrumssoffan, lite svårt att höra vad hon och Nardos pratar om..
Är visst en bit från Reykjavik men ändå, Island är ingen stor ö.
Och smäller det ordentligt då, ja?😱
Medlem
xrlpyts avatar
.. och inga varningar om att de viskar.. taxen i kontrollrummet är antagligen döv ändå.
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alline
Man kan ju tänka att, om någon är intresserad av en tvekar man alltid men om det är ens polare det handlar om är det 100% uppenbart och glasklart.

Så är det alltid. Hjälper ju inte att Nardos infekterar Adrians hjärna med att Madde bara vill stanna i huset och därav ville sova med honom.

Adrian verkar mer intresserad av att sova med narkos. 😃

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in