Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Ehum. Fan va schysst att göra iordning dessa.
Hade missat det snacket, väldigt intressant. Tycker jävligt synd om Madde. Å andra sidan det är jävligt störda människor därinne. Normalt så kanske man som sitter säkert ger de som sitter löst uppmärksamhet för att man är lite spänd för måndagen. Men i det här fallet kräver och tar dessa avskräden energi från de som sitter löst istället. Jag tänker dels på situationen där Madde skall ligga och trösta Ystad och dels att gamnacken skiter fullständigt i Officeren och att han kanske vill välkomna Dennis och att det kan hans sista lördag och bölar i en timme och suger ut Officerens energi. Snacka om endast tänka på sig själv.
När har Gamnacken tänkt på annat än sig själv någongång???
HAn sitter i centrum med och på allt spelar ingen roll vad Grodan sedan att officeren knalla dit var nog för kolla av han, Sedan att Gamnacken är en energislukare av rang det vet vi fan alla var och en hur han fungerar!
Sedan det där sova med Madde eller ej för officeren det måste ju vara upp till han själv så enkelt är det bara övriga ska in där och bry sig, Sedan råden Emelie matar till Madde har man funderat på flera ggr är det också sätta press på officeren för att visa det han känner och för vem han känner ngt???
Säg att i morgon Madde får lämna undrar hur fältet ligger öppet då kommer Emelie då våga göra kanske det hon innerst inne kanske vill visa för han eller forts hennes mentala blockeringar om hennes rädsla att inte räcka till eller vad sjutton det nu må vara, Min gissning följer lite så här 1:a som räddas är Officeren den tror jag vi kan man nog ta direkt - 2:a är antingen Steffy el just Madde gissar många vill ha kvar Madde pga Officeren i hopp att ngt skall spira....
Tror att likväl det kommer stå mellan Madde & Katti varav den sistnämnda kliver ut efter omröstningen, Dock ska man ta i beaktning att Steffy kanske inte är så populär som är så poppis som hon tror att hon får gå in i rummet igen med Katti.....