2021-03-28, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coronaknemo
Det viktiga är inte vad du tror, det viktiga är vad domstolen tror.
Det enda du möjligtvis uppnår med din attityd är att uppvigla någon jagsvag människa i din bekantskapskrets att frivilligt kasta sig under bussen. Inte bra, allt detta pga missriktad välvilja.
Domstolen tror väl ingenting eftersom åklagaren la ner det hela i brist på bevis. Ord står alltså mot ord som vanligt. Vad jag vill veta är om frugan var hemma eller firade hon jul någon annanstans, nån som vet?

Det är inte Lambertz som bor på skyddad adress efter att ha blivit mordhotad som du säkert vet. Det är motparten
Citera
2021-03-28, 15:47
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Domstolen tror väl ingenting eftersom åklagaren la ner det hela i brist på bevis. Ord står alltså mot ord som vanligt. Vad jag vill veta är om frugan var hemma eller firade hon jul någon annanstans, nån som vet?

Det är inte Lambertz som bor på skyddad adress efter att ha blivit mordhotad som du säkert vet. Det är motparten

Ja, om nu EA blivit mordhotad finns det onekligen mer rättspatos i svenska befolkningen än i Sveriges domstolar.

EA kommer sannolikt bara bli dömd till 2-3 år maximalt och hyfsat klena skadestånd. Alldeles för lite. Häxan förtjänar betydligt mer än så.

Det är ju de facto okänt om EA blivit mordhotad dock. Vi vet ju sen tidigare att hon är psykiskt sjuk och ljuger konstant för egen vinning.
Senast redigerad av Vaxad 2021-03-28 kl. 15:52.
Citera
2021-03-28, 15:48
Avslutad
Isobel Hardley Kamptz sprider sina förvirrade åsikter om Lambertz på Twitter. Hon tror kanske att Göran Lambertz är skyldig till våldtäkt? Då är hon förvirrad. Det är ju otroligt att sådana som hon inte vill erkänna att Lambertz är oskyldig juridiskt. Och har blivit fråntagen sin ära och heder av Målsäganden i fallet genom sin våldtäktsanklagelse mot honom. Men det har fröken Kamptz i sin kaotiska hjärna svårt att få in
Senast redigerad av BMH 2021-03-28 kl. 15:53.
Citera
2021-03-28, 15:50
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Jag hade för mig DU men PA kan stämma likaväl. Någon med protokoll som kan bekräfta?
Enligt bl a Provokatör är det den s k Nöjesprofilen (PA) som ska upp i rätten nu den 8 april mot EA, han har stämt henne för förtal genom framförallt genom facebookinlägg som fick stor spridning.
https://www.flashback.org/sp75208138
https://www.flashback.org/t2895123p35
Citera
2021-03-28, 15:51
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Vad jag vill veta är om frugan var hemma eller firade hon jul någon annanstans, nån som vet?

Vems fruga?
Citera
2021-03-28, 15:53
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Enligt bl a Provokatör är det den s k Nöjesprofilen (PA) som ska upp i rätten nu den 8 april mot EA, han har stämt henne för förtal genom framförallt genom facebookinlägg som fick stor spridning.
https://www.flashback.org/sp75208138
https://www.flashback.org/t2895123p35

Ok, bra! Hoppas Lambertz och DU går ihop och krossar EA också. GL verkar ju sugen.
Citera
2021-03-28, 15:53
Medlem
Citat:
Nej, det återstår inte alls varför.

Kvinnan kontaktade Lambertz för att få juridisk hjälp och ett uttalande i sitt förtalsmål gällande ett av de andra våldtäktsmålen EA förlorat.

Därefter så bad hon GL om att få fira jul ihop, då kvinnan var ensam. GL blev lite för full och tänkte med kuken. Kvinnan hade sannolikt planerat det i minsta detalj och använde sin kvinnliga samt sexuella list. Samt givetvis en släng av BPD etc. då hon verkade tro att det skulle fungera.

Som sagt, samla information, uttala dig därefter. Hoppas du lärt dig något inför framtiden nu.
Får hoppas det blir en oblyg dom i förtalsmålet, något måste ju göras för att avskrämma liknande psyk-kvinnor som satt sånt här i system. Dessvärre tror jag inte det kommer hända då vi har ett rättsväsende som styrs av snudd på likasinnade feminazis.
Citera
2021-03-28, 15:55
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomaaa
Får hoppas det blir en oblyg dom i förtalsmålet, något måste ju göras för att avskrämma liknande psyk-kvinnor som satt sånt här i system. Dessvärre tror jag inte det kommer hända då vi har ett rättsväsende som styrs av snudd på likasinnade feminazis.

Ja. Tror dock det kan bli lite mer allvar i det hela om även GL och DU slår sig samman och stämmer kvinnan.

Det ser ju inte direkt bra ut för EA, minst sagt.
Citera
Bannlyst
Jag tror att GL mkt väl kan vara oskyldig. Men hans utspel i media i efterhand var ju inte så smart eller ens smakligt.

Varför säger man " blir lite kladdig av mig då jag är berusad"?

Undras om det som hände var att han tjatade till sig sex? Vart fall inte våldtäkt, men tycker ändå han gjorde bort sig i media nu i efterhand. Han uttalanden har ju inte direkt väckt sympati för honom.
Citera
Avslutad
Citat:

Motparten är psykiskt sjuk och mår bäst av att låsas in och medicineras mot sin ångest, att hon ska sitta ensam på skyddad adress och höra röster är inte särskilt medmänskligt. Hon behöver fortsatt vård.

Var frugan var är inte intressant, hon kanske t.o.m. hade köpt begreppet ”polyamorös” och inte har något att invända i frågan om Görans knullande? Skulle hon ha synpunkter så får vi dock inte glömma bort att det är lagligt att vänstra. Du försöker bara vifta med högafflar och eld till ingen nytta, du får inte ett sexliv för att du försöker lisma för psykpatienter. Läs tråden och se konsekvenserna av dylik raggningstaktik. Du är tyvärr bara en narr som inte verkar förstå problemet.
Citera
2021-03-28, 15:56
Medlem
Citat:
Ja, om nu EA blivit mordhotad finns det onekligen mer rättspatos i svenska befolkningen än i Sveriges domstolar.

EA kommer sannolikt bara bli dömd till 2-3 år maximalt och hyfsat klena skadestånd. Alldeles för lite. Häxan förtjänar betydligt mer än så.

Det är ju de facto okänt om EA blivit mordhotad dock. Vi vet ju sen tidigare att hon är psykiskt sjuk och ljuger konstant för egen vinning.
Om hon nu är psykiskt sjuk så är nog 2-3 år i fängelse uteslutet.

Jag tror inte polisen erbjuder skyddat boende om det inte finns en allvarlig hotbild. tror du?
Citera
2021-03-28, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coronaknemo
Motparten är psykiskt sjuk och mår bäst av att låsas in och medicineras mot sin ångest, att hon ska sitta ensam på skyddad adress och höra röster är inte särskilt medmänskligt. Hon behöver fortsatt vård.

Var frugan var är inte intressant, hon kanske t.o.m. köpt begreppet ”polyamorös” och inte har något att invända i frågan om Görans knullande? Skulle hon ha synpunkter så får vi dock inte glömma bort att det är lagligt att vänstra. Du försöker bara vifta med högafflar och eld till ingen nytta, du får inte ett sexliv för att du försöker lisma för psykpatienter. Läs tråden och se konsekvenserna av dylik raggningstaktik. Du är tyvärr bara en narr som inte verkar förstå problemet.
Vilken problematik? Gubben borde veta bättre än att ta hem labila fruntimmer. Sånt lärde man sig tidigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in