Har han fått in sin magnet ännu?
Nåt konstigt är de ju att han fortfarande inte finns med som deltagare i appen.
Men de är kanske för att mediagymnasiet som sköter BB är lediga på helgen.
Genierna ifrån Farsta Folkhögskola som praktiserar på produktionen har tagit helg och återkommer på måndag klockan 10.00.
Alla killar i huset är bögar förutom Simon och Dennis. De blir chockade över att dennis fick stånd över en tjej som gav hnm årets lapdance. Alex får säkert stånd av Ad och Pedram också.
Sen är jag full, blir pilsk som igår och vill ha Dennis och simon, kommer bli rabiat och överreagera på allt här i tråden som dom i huset igår. Men jag kommer stå för det sen när jag nyktrat till så vi behöver inte ha ett "mysmöte"
Det hoppas jag verkligen eftersom det är en total lögn av kärringen. Hon har suttit på första parkett och spanat på hångel övriga kvällar, har aldrig varit ett problem innan. Det var heller inga problem att runka Jespers kuk i ett rum med 7 vakna personer.
Nä Katti, du har tappat det!
Det är fult att ljuga.
Hon har aldrig påstått något sånt heller.
Han tog hennes hand och la på hans balle, ovanpå brallorna. Hon gjorde ingenting, och de var ingen grej. Det var inte i närheten av någon runk.
Det är bara ren lögn!
Jag klarar inte av att kolla på liven längre, Dennis leker med sin snopp innanför byxorna HELA JÄVLA tiden och det får mig göra samma sak det är som att kolla på porr....man behöver inte ens porrsurfa längre, har allt i ett nu