2021-03-28, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Du menar om en grupp på 13pers suttit och hypat upp hur galna deras fester är, hur det badas naket och hur det hånglats hejvilt. 2 timmar senare får jag en lapdance och blir uppmålad som Adinatoors ärkerival? Jag hade talat om hur idiotiska de är sen gått ut.
Eller hur! Det är ju ett gäng av skenheliga människor som bor där. Att de inte ens försöker att bjuda till och vara med på festen säger ganska mycket.
2021-03-28, 12:50
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Du menar om en grupp på 13pers suttit och hypat upp hur galna deras fester är, hur det badas naket och hur det hånglats hejvilt. 2 timmar senare får jag en lapdance och blir uppmålad som Adinatoors ärkerival? Jag hade talat om hur idiotiska de är sen gått ut.

+1

Nu kommer det bli som efter snacket om rasism.

INGEN kommer våga göra något alls på fyllan eftersom allt är snuskigt och förbjudet. Deras fester kommer bli ännu torrare.
Senast redigerad av lillaflippen 2021-03-28 kl. 12:51. Anledning: Lade till text.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag lägger min röst på Adrian. Tack för påminnelsen.

Steff är så dum så hon blir skön att ha i huset.
Katte få min röst då hon är den enda som vågar säga till lilla prinsessa Nardos. Plus att jag vill se henne flippa mera nu när den nya killer kommer göra kaos!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
TROR att han frågade Madde om dom skulle sova ihop den natten och sen när det väl var dags ville han sova med nardos.

Nehe du! Madde frågade AD om de kan sova ihop..han hade då svarat ett kort ”ja” o inget mer...sen gick han o la sig på sin plats ändå som råkar vara bredvid Nardos. Märktes att han blev onekväm av frågan. Klart han inte hade sagt nej framför alla, men tror inte han vill initiera något där inne så han följde inte upp det sen bara..
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Tänkt samma, vilken 40 åring vill ha en hes hostande haltande kärring med två ihopsatta kroppar, en orangutang överkropp med storkben, ointelligent och skitsnackare av rang?
Ja du, inte jag iallafall! 😂
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Kom då ihåg att det var Madde, Adrian och Nardos som fanns där för Dennis när alla andra gick emot. Om du nu verkligen menar det du skriver dvs.

Okej, och kom också ihåg att Tanja och Steph hade Dennis rygg också.
Medlem
Citat:
Hahahahah irl-fniss
2021-03-28, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Kom då ihåg att det var Madde, Adrian och Nardos som fanns där för Dennis när alla andra gick emot. Om du nu verkligen menar det du skriver dvs.
Madde skulle ju gå och lägga sig, enda anledningen är att hon efter typ en timme kom ut i köket var att Adrian stod där. Tanja och Steffi var ju de som från början stöttade Dennis.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men vill inte bli känd. Säkert.
MyttarEmelie
Medlem
Citat:
Men vill inte bli känd. Säkert.

Inte bli känd.Inte knulla.Inte hångla.Inte dricka.Inte dansa.
2021-03-28, 12:53
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Eller hur! Det är ju ett gäng av skenheliga människor som bor där. Att de inte ens försöker att bjuda till och vara med på festen säger ganska mycket.

Helt stört. Det här ska med i beräkningarna hela säsongen ut! Råttorna från igårkväll ska enbart röstas fram till straff och exit.

Annars då, vad tycker du om Dompa Löööve?
2021-03-28, 12:53
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Madde skulle ju gå och lägga sig, enda anledningen är att hon efter typ en timme kom ut i köket var att Adrian stod där. Tanja och Steffi var ju de som från början stöttade Dennis.

Ja precis, det är detta jag känner igen. Beskrivningen av att Madde eller Adrian hade Dennis rygg känner jag inte igen heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in