2021-03-28, 01:30
Medlem
xrlpyts avatar
Steffi och Nardos är ändå gulliga ihop, och när energin är låg så går det att tolerera Nardos. Att hon fortfarande uteslutande levererar plattityder, nonsens, öppna dörrar-information, och sedan parat med sådant hon uppenbarligen inte vet ett fucking smack om.. ja, det får man helt enkelt bortse från.

Jag hade betalat ganska mycket pengar för att få se Nardos, 33, kommentera och recensera Nardos, 23..
2021-03-28, 01:30
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Alex och Peddots redan minimala manlighet, imploderade och sjönk ihop till en micro-atoms storlek när stor-Dennis tornade upp sig framför dessa ynkliga "män"! 😁

Alex blev sur och stött!? Och började genast förstås snacka en jävla massa skit om stor-Dennis.

Peddot bröt ihop totalt och satt ensam ensam i sovrummet och grinade som ett barn i en timma!!!!!😂

Och det är faktiskt fakta, skämtar inte.

Och officeren var där på två röda, och torkade Pedrams tårar utan handskar. Vår hjälte och välgörare.
2021-03-28, 01:32
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fan ber om ursäkt trodde det var lujjv som skrev dit inlägg men du tycker altså det var simons fel?
Neeeeej.
Hon skrev att alla killar stack och gömde sig och bara Simon festade med Dennis. Jag svarade att inte alla gjorde det Officeren var på och t.o.m stannade kvar med Dennis fram till nu. Simon är inte bad guy. Trots att han lade sig tidigt, som vanligt.
Sorry det hela blev knasigt.
2021-03-28, 01:33
Medlem
Det finns 3 riktiga BB deltagare i huset.

Jackie, Dennis och Tanja.

Resten är inga BB deltagare.
Medlem
aina08s avatar
En somnläkare borde besöka BB och ta ett snack och undersöka Simon.
Kan inte vara hälsosamt att sova som han.
Och han är ju dessutom varken gammal eller överviktig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
En somnläkare borde besöka BB och ta ett snack och undersöka Simon.
Kan inte vara hälsosamt att sova som han.
Och han är ju dessutom varken gammal eller överviktig.

Han kommer garanterat få sömnapné senare i livet.
2021-03-28, 01:34
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah exakt så. Med ungefär en minuts mellanrum. Har mest varit arg faktiskt.

Det känns som att det var skitlängesedan en fest varade längre än klockan 01? Never forget när Pedram och Tess-gate utspelade sig klockan 03 liksom. Men nu däckar alla strax efter midnatt. Så JÄVLA tråkigt.
Hahah tänkte först att nya killen var någonting för både heliga och oheliga (dvs fulla) modern pga LÅNG och mörk och småskäggig, men visade sig att han är jävligt oskön (sitt smeknamn "Dompa Löööv" till trots), så musslan slöt sig. Den öppnade sig lite när jag tyckte synd om honom för att de diskuterade hans stånd/icke-stånd i en halv evighet istället för att ge honom det 30-årsfirande han förtjänar, men inte tillräckligt mycket för att han skulle få plats där.

Haha arg måste man vara. Osams med någon här på Flashback också?

Rätt så karaktäristiskt för heliga moder. Musslan sluter sig, men öppnas liiite liite mest för att du känner för en persons känslor. Du är fin ändå <3

Vem har varit bäst idag respektive sämst därinne idag?
2021-03-28, 01:34
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Steffi och Nardos är ändå gulliga ihop, och när energin är låg så går det att tolerera Nardos. Att hon fortfarande uteslutande levererar plattityder, nonsens, öppna dörrar-information, och sedan parat med sådant hon uppenbarligen inte vet ett fucking smack om.. ja, det får man helt enkelt bortse från.

Jag hade betalat ganska mycket pengar för att få se Nardos, 33, kommentera och recensera Nardos, 23..

+1
2021-03-28, 01:35
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Deniz är en stor utmanare till officeren. Det är min spontana tanke när vi surrar i mässen. En malaj försökte äntra mässen när vi satt och tjôtade som bäst, men nyförvärvet Polle kastade ut fanskapet och sparkade vederbörande i röva. Bra start för Polle, på min ära!
Snart kastar den nye handsken och vill få till en duell med vår man i huset. Officeren måste ha mycket kött på benen innan han utkämpar envig med den nye.
Vår man har såklart koll på läget, men behöver lite mer info om den kommande fienden, för att prestera optimalt. Kanske går den bländande via Jackie eller den tjej som kommer den nye närmast. Detta för att få ett bättre underlag om den nyes svageter. Vår gentleman står inför sin största utmaning hitintills.

Fan med dessa grundliga rapporterar blir du snart general.
Skrattar så jag pissar ner mig.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prop
Madde sa också att han han hade en väldigt lätt packning. Allt pekar på mullvad just nu

Nån som känner honom skrev på Facebook att han inte är mullvad 🤷🏻‍♂️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Neeeeej.
Hon skrev att alla killar stack och gömde sig och bara Simon festade med Dennis. Jag svarade att inte alla gjorde det Officeren var på och t.o.m stannade kvar med Dennis fram till nu. Simon är inte bad guy. Trots att han lade sig tidigt, som vanligt.
Sorry det hela blev knasigt.

fan känns som det är dags att slagga
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Sjukt isåfall, speciellt då Emelie har öppet sagt att hon gillar Adrian... och sen att säga framför henne att hon har intresse för Adrian

Det där har jag oxå hört , hon hade redan spanat in AD innan hon gick in bb, och att hon har kollat lite på programmet så hon vet allt om saker ting där inne innan hon klev in

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in