2021-03-28, 00:59
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Brukar inte Alex sova inne i det rosa rummet, varför ligger han brevid Katti?
Han flydde i protest (som ingen noterade) när det blev uppenbart att Dennis skulle sova i rosa.. jag tror t o m Dennis tog Alex säng, som blev ledig..?
2021-03-28, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Adrian, allt handlar egentligen om att Emelie innerst inne bara ha haft intresse för dig som hon aldrig vågat erkänna och ej kommer erkänna

Edit: har ej riktigt hängt med den senaste timmen

Hahhaha ja sant ! Det lär han aldrig få vet , förens han åker ur , hon kommer aldrig ta det steget att säga att hon gillar honom .
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Så upplevde jag det inte, hon blev mer irriterad av att alla hetsa henne på den ny killen hela kvällen . Så sen blev hon sur tillslut
Men hon får ju för fan skylla sig själv när hon går och skvallra om honom och berättar hur tänd på honom efter en minut och så UPPENBART suktar efter honom (som hon suktat efter både Adrian och Alex innan). Att folk hetsar då är rätt naturligt.

Hon tar bara varje chans hon får att vara en jävla gnällröv, för det är det hon lever för.
Medlem
Spajdors avatar
Kan inte riktigt sluta tänka på hur Mössan hade planerat sin kväll
Han och Alex stod i badrummet och hade bestämt att de skulle vara med och bada i poolen.
Mössan ville bara kolla till Katti lite snabbt så att hon hade det bra, men istället hamnar han en evighet hos ett självömkande Peddo och allt spårar ur efter det
Medlem
Lunatics avatar
Hehehe. Alex värkar lite sur. Skulle han sova i gluggen?
2021-03-28, 01:01
Medlem
haha nu få alex slagga med madde inatt
Medlem
Spajdors avatar
Hahahha, Alex är inte sen på att få sova bakom Madde
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Tycker så synd om Madde som troligtvis ligger med en klump i magen just nu. Hon berättade tidigare under kvällen att hon har dåligt självförtroende men idag hade samlat mod och frågat om Adrian ville sova med henne. Så lägger han sig ändå jämte nardos. Jävla mes AD.

Håller med dig. Backar officern i alla lägen MEN JÄVLA MES Det var ju för fan hans egna ide att sova med madde ikväll. Ger henne en massa hopp och så går han och lägger sig bredvid Nardos ÄNDÅ?!

Tycker så jävla synd om Madde
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, det finns inget påtagligt att anklaga honom för. Han kom in, han är nästan en decimeter längre än närmaste snubbe, tar plats, högljudd, självsäker, redo för fest.. (HANS 30-ÅRSFEST..!!!)

Det skakade om alla möjliga kumbaya-cirklar som gänget byggt upp under flera i veckor där de smekt varandras egon.

De som ramlade ur kumbaya-trädet skulle jag säga är Pedram (han bröt ihop fullständigt dock utan att ange Dennis som anledning), och Katti och Alex.

edit: jag har inte kunnat ha koll på alla kameror och diskussioner samtidigt såklart, finns säkert andra som gjort bort sig också

Haha så jävla nice!

Tack för uppdateringen, detta trodde jag inte direkt när han kom in, tråkigt att se utfrysning men förväntar mig inget mindre från Joel!
Medlem
Gutis avatar
Första dagen på länge utan ens 1 minut BB. Fan vad förlösande

Någon viktig/rolig händelse idag?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Är du dum. Officeren gick inte och gömde sig. Tvärtom. De skulle ju t.o.m bada i nuggen. Var är Simon. Killen fyller 30 och endast ett fåtal visade respekt. Idiot.
Adrian tittade fram när festen var över. Simon var den enda som var med där ute och festa med alfahanen och brudarna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Är du dum. Officeren gick inte och gömde sig. Tvärtom. De skulle ju t.o.m bada i nuggen. Var är Simon. Killen fyller 30 och endast ett fåtal visade respekt. Idiot.

Simon var den enda som festade med honom.
Adrian var en broder när festen var slut. Helt klart det enda schyssta killarna därinne!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in